23 mei echo..... hoeveel eitjes zou ik verzameld hebben?

Hoi

23 mei gaan we voor een echo even kijken hoe de eitjes groeien. Ik hoop dat ze goed groeien en de punctie snel is. Niet dat ik daar op zit te wachten helemaal niet. Maar goed het moet en ik kom er niet onderuit dus dan maar zo snel mogelijk zodat we dat gehad hebben.
Ben er eigenlijk best een beetje bang voor. Maar goed het spuiten en het effect van al die hormonen doet ook geen leuke dingen (bij mij).
Het zou fijn zijn als ik weer wat rustiger werd. Wordt nerveus gefrustreerd en snel boos het is echt een rot gevoel je zelf niet in de hand te hebben. Gelukkig kan mijn mannetje wel wat hebben en vriendinnen hebben er ook geen moeite mee!!!
En ook hier gooi je alles zo lekker er uit.... Het fijne is dat er meer zijn die het gevoel kennen. Je staat er hier nooit alleen voor en dat scheelt!!!

Ik ben wel benieuwd naar de verzameling eitjes hoeveel zouden er gegroeid zijn?

groetjes rozemarijn

Hoi Rozemarijn,

Ik weet hoe je je voelt, ik had al last van mijn hormomen met de 3x IUI die ik achter de rug heb. Tranen met tuiten om niks
!! En je hebt het niet in de hand. Gelukkig steunen de mensen in je
omgeving je... en je kunt natuurlijk altijd hier je 'ei' kwijt hahahaha!

Ik hoop voor je dat je net als Petra een flink aantal perfecte eitjes hebt!!

In augustus gaan wij zelf starten met ICSI.

Spannend allemaal omdat je niet precies weet wat je te wachten staat.
Ik volg jullie hier allemaal met belangstelling en hoop dat binnenkort
zwangerschappen worden gemeld hier op het forum!!!

Ik ga ook voor jou heel erg duimen en het komt goed !!!

Succes en heel veel groetjes Puck.

Hai Rozemarijn,

Nog een weekie en dan is het dus zover. Kan me voorstellen dat je die rotpunctie zsm achter de rug wil hebben.
Veeeeel succes alvast!

lfs inge

Kan me voorstellen dat je blij bent als alles achter de rug is, ik zal voor je duimen dat de eitjes goed zullen groeien, en dat de punctie dan ook heel erg meevalt, zal je zien joh hoe meer je er tegen op dat het dan ook altijd zal meevallen.

lfs Mick

Terug
Bovenaan