23 mei.

A

Anoniem

Guest
We zijn dit weekend heerlijk naar camperduin geweest heerlijk vermaakt.
hadden we zaterdag auvond sex werd de volgende dag wakker had ik beetje donkerbruin beetje rood in mijn slip.
de hele dag beetje bloeding gehad iedere als ik moest plassen zat er geen bloed bij.
en nu vanauvond is er niks meer te zien ben ben wel een beetje misselijk dat had   ik vrijdag ook.
was ik nog ongi of instellingsbloed?
en ik moet morgen ongi worden wat kan dit zijn?
hoe gaat het met de andere meiden die morgen ongi moeten worden?

-xxx- lineke22

Hi,

Hmmm, ongi of innestelbloeding......geen idee. Het zou allebei kunnen. Ik denk dat je even een testje moet doen.

Tja, mijn NOD is morgen ook. Ik heb totaal geen ongi gevoel, maar denk ook niet dat ik zwanger ben. Als het morgen uitblijft, ga ik dinsdag testen.

Succes voor iedereen waarvan de NOD dag dichtbij is.

Liefs, Clau

Het is wel erg spannend hè?

Mijn NOD was gisteren of uiterlijk vandaag (gerekend vanaf m'n langste cyclus). Ben ook nog niet ongi, heb gisterenmiddag getest en de test was negatief. Verder heb ik ook geen zwangerschapsverschijnselen, alleen m'n temp. is wat hoger.

Ik duim dat de ongi's weg mogen blijven!

Liefs,
Linny

Hallo!
Ik heb precies een maand geleden een mk gehad. Dus nu is het wachten op mijn ongi. Maar theoretisch gezien zou ikook zwanger kunnen zijn. Volgens mij heb ik wel mijn eisprong gehad, en dan zou ik deze week ongi moeten worden. Maar ik voel nog niets aan mijn lijf. Ik ga er wel vanuit dat ik ongi moet worden, dan valt het mee. Nu door jou berichtje besef ik ineens dat ik deze week ongi moet worden.... Spannend! Greetz

N.B. als het innestelingsbloed is zou je al kunnen testen. Je kan ook ff wachten hoe schoon je deze week blijft. Toi toi toi!

quote: tryce reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('23-05-2005 08:09:01'));

Hallo!
Ik heb precies een maand geleden een mk gehad. Dus nu is het wachten op mijn ongi. Maar theoretisch gezien zou ikook zwanger kunnen zijn. Volgens mij heb ik wel mijn eisprong gehad, en dan zou ik deze week ongi moeten worden. Maar ik voel nog niets aan mijn lijf. Ik ga er wel vanuit dat ik ongi moet worden, dan valt het mee. Nu door jou berichtje besef ik ineens dat ik deze week ongi moet worden.... Spannend! Greetz

N.B. als het innestelingsbloed is zou je al kunnen testen. Je kan ook ff wachten hoe schoon je deze week blijft. Toi toi toi!

Ik wacht het inderdaad deze week even af hoe schoon ik blijf  en anders toch voor de zekerheid een testje doen.
en hopen dat je ongi uitblijft.

lineke22

hoi allemaal,

mijn lichaam heeft mij weer voor de gek gehouden, ik voelde van alles, maar helaas.
zaterdag avond bij het afvegen, zag ik al wat donkerbruins, toen dacht ik nog, dit kan alle kanten op.
helaas gisteren ongi geworden, ik voelde mij eerst depri, maar nu denk ik volgende keer beter.
ik ga nu wat aan mijn lijn en conditie doen!! hopelijk ben ik daar dan meer mee bezig en lijdt het mij even af!

ik hoop voor jullie dat jullie beter nieuws hebben!!!!!
Mijn nieuwe nod is dan 19 juni (vaderdag) zou een heeeeeeel mooi kadoo zijn!!!!! wij gaan er voor!!

liefs Tamara

Hallo meiden,

Mijn NOD is 24 mei!
Voel nog niets!

Liefs Piep

Hoi,

Mijn NOD is ook morgen, spannend! Ik ben heel benieuwd hoe deze week zal verlopen.
Heb heel lichtrozige afscheiding en vanavond ook wat sliertjes ertussen, weet iemand wat dit te betekenen heeft?

1978

Terug
Bovenaan