23 uur voeding

Mijn zoon is nu 15 weken heb vorige week geprobeerd om gewoon te kijken wanneer hij zou komen. Dat was om half 5 maar heb er ander half uur over gedaan om hem weer in bed te krijgen. En als ik hem om 23uur uit bed pak en een fles geef slaapt hij door tot 7 soms zelfs 8 uur ik maak hem dus niet echt wakker . Nu word mij gezecht dat ik de fles om 23 uur niet meer moet geven omdat ik het er anders niet meer af zou krijgen. Ik vind dit echt de grootste onzin en heb eigenlijk weinig zin om snachts en zo lang over te doen hem weer in bed te krijgen.<br /><br />
 
Gewoon lekker blijven geven. Ik ben toen wel snel gestopt omdat ze heel diep slaapt dan. En toen ze 5 maanden was , kwam ze weer rond 23.00 . Helemaal prima . Honger is honger
 
Hier gaf ik vanaf 4 maanden de fles van 19-20uur met pap. Dan sliepen ze vaak wel het klokje rond. En mijn oudste zoontje sliep dan soms weleens tot 8-9uur uit! Ik weet dat er ook mensen zijn die hun kind liever geen pap geven. Maar hier deden ze het er altijd geweldig op.
 
Hij slaapt ook wel erg diep vraag me soms af of die het allemaal wel meekrijgt ?. En inderdaad honger is honger zo makkelijk is dat
 
Wij willen inderdaad uiteindelijk ook een papfles aanbieden en kijken wat hij er van vind. Het gaat mij ook niet zozeer om het doorslapen. Ben allang blij dat hij inmiddels toch vanaf 8uur half 9 slaapt tot 7a8 uur. Gaat me er meer om dat mij gezecht word door cb en kinderarts dat ik moet stoppen met die fles en hij zich vanzelf wel meld.
Ze deden net alsof ik iets heel erg raars doe. Maar ik zal vast toch niet de enige zijn
 
Oh nou pff doe wat werkt voor jullie hoor!
Omze dochter dronk m tot 8 mnd. En toen ging ze hem zelf steeds slechter drinken tot ze m wegsloeg. En toen was het gedaan met die voeding. Waarom streng zijn als je kindje er kennelijk behoefte aan heeft? Het er goed mee doet? 
 
Dat is iets wat mij gezecht is omdat hij zichzelf moet melden snachts als hij honger heeft maar dan zit ik dus met een mannetje wat niet meer wil slapen.
Ik zal het zeker ook gewoon blijven geven zolang hij hem nog gewoon drinkt. Was alleen benieuwd of ik echt de enige was zo klonk het namelijk
 
Meid, echt doen wat werkt voor jezelf en jullie kindje!
Wij maken onze dochter van 18 weken niet wakker en laten haar zelf melden, ze slaapt meestal rond 20.00/20.30u en meldt zich meestal tussen 03.30 en 04.30, daarna slaapt ze makkelijk weer in tot 7.30u-08.30u.
Vaak gaan wij met een uurtje ook al slapen (nog steeds kapot van de eerste 3 maanden)
Als jullie kindje er goed op gaat en jullie het zo beter volhouden is het goed toch?
De laatste fles is er meer voor de ouders (ivm je eigen bedrust en dat je kindje niet net wakker wordt als jij nét slaapt), een kindje van die leeftijd meldt zichzelf wel, maar in dit geval werkt het bij jullie goed om nog een late voeding te geven. Lekker doen!?
 
Terug
Bovenaan