23 weken alweer!

Wat gaat de tijd toch snel! Vandaag al weer 23 weken zwanger, aan de ene kant gaat het snel als ik er nu aan denk dat 27 juli als het goed is ons prinsesje komt dan denk ik hmm dat duurt eigelijk ook wel weer lang.

Maar nog 6 weken werken dan lekker 2 weken vrij en het kamertje helemaal doen. Eind mei worden de spullentjes gebracht en na die 2 weken vakantie moet ik nog 3 weken werken min de dagen die nog komen o.à en dan per 14 juni VERLOF !

Maar kijk er nu al naar uit om met onze kleine prinses te wandelen Heerlijk!!....

Xxx

jaah ! ik ben vandaag ook precies 23 weken! we hebben dezelfde uitgerekende datum.
ik ben ook over 3 weken 2 weekjes vrij om het kamertje te doen. wat leuk! en we gaan ook nog een paar daagjes weg. want in de zomer zit dat er natuurlijk even niet in haha! wij verwachten op 27 juli een prinsje!

Ik ben vandaag precies 24 weken zwanger en verwacht ons kleine wondertje 20 juli.
Maar zoals je al zegt gaat het echt mega snel ondanks dat ik sinds ik net een paar weekjes zwanger was werkloos werd. Laten we maar zeggen dat ik dan een heeeele lange zwangerschapsverlof heb ;-)

Hier 23,5 week. vandaag emotio hormoon uitbarsting gehad was echt niet leuk.

maar half mei lekker weekje vrij en idd met alle dagen die komen gaan schiet het al lekker op.

aan de ene kant duurt het nog even en aan de andere kant schiet het ook al zo erg op.

spannend hoor. zie me ook idd al helemaal lekker lopen met de kleine meid.

@np1980 : Hoop dat je gelijk heb dat de laatste loodjes niet te zwaar zullen zijn, zou wel leuk zijn :).

@Marisca01: Hormonen zijn inderdaad niet altijd erg prettig... hoop dat je er nu wel weer een beetje overheen bent en niet blijft piekeren over deze uitbarsting. Want je kunt er namelijk echt niets aan doen...

idd Marisca01 zoals ik26 schrijft... die hormonen kan je helemaal niks aan doen :) Doe het af en toe een beetje rustig aan dat wil wel een hoop schelen is mijn vervaring. En met het idee dat we lekker kunnen wandelen wanneer iedereen geniet van het mooie weer, komt het helemaal goed.

Terug
Bovenaan