23 weken baby plots erg onrustig en veel huilen

<p>Hi mama’s, mijn kleine mannetje inmiddels 23 weken, huilt sinds een aantal dagen erg veel. Voorheen is het een hele brave jongen! Kan lang zelf spelen op zijn speelmatje en is rustig.. maar sinds een aantal dagen is hij erg geiriteerd, kan niet lang blijven liggen wil eigenlijk constant gepakt worden. Gisternacht voor het slapen was hij ook zo aan het krijsen alsof die pijn had.. normaal valt die zelf in slaap. Ik snap niet zo goed waar dit vandaan komt? Zijn het tandjes? toen ik had aan de arts een paar weken geleden vroeg, zei ze dat het nog veel te vroeg is. Of iets anders? Niet ziek of geen koorts of iets..  iemand ook zoiets meegemaakt bij 23 weken ongeveer?      </p>

Haha ik moest ook die 23 weken omrekenen. De kleintjes worden groot je kan inmiddels makkelijk aftsappen van de weken. 23 weken zegt velen echt helemaal niks. Bijna een half jaar wel ;) 
Kunnen tandjes zijn, een ontwikkeling waarbij hij veel leert of hij is gewoon niet lekker. Als hij echt heel erg uit zn doen is en je denkt dat hij ziek is even langs de huisarts gaan en anders even aankijken denk ik. 

Haha, ik dacht ook 23 weken... is dat dan ouder of jonger dan mijn baby? Die is net een half jaar dus ietsje jonger. Nog geen rand te bekennen bij haar, maar de zus had met 5 maanden haar eerste tand en een paar dagen later kwam ook de tweede al door. Kunnen zeker tandjes zijn dus. Sommige kinderen worden zelfs al met 1 of meer tanden geboren!

Terug
Bovenaan