23 weken baby zit heel erg laag

<p style="box-sizing: inherit; outline: 0px; margin: 0.5em 0px 1em; -webkit-hyphens: none;"><span style="background-color: rgba(255, 255, 255, 0);">Hoi allemaal,</span></p><p style="box-sizing: inherit; outline: 0px; margin: 0.5em 0px 1em; -webkit-hyphens: none;"><span style="background-color: rgba(255, 255, 255, 0);">een vraagje over laagliggende baby. Voor mijn 22e week zwangerschap voelde ik me baby al af en toe bij de navel en heel vaak aan de zijkanten. Vanaf 22 week(dus al ongeveer een week lang) voel ik mijn baby heel laag bewegen. Ik voel hem vaak net boven de schaambeen, net boven de lijn van waar de haartjes zitten. </span></p><p style="box-sizing: inherit; outline: 0px; margin: 0.5em 0px 1em; -webkit-hyphens: none;"><span style="background-color: rgba(255, 255, 255, 0);">Ik vraag me af hoe het kan , omdat ik hem eerder hoger voelde en laatste week opeens zo laag? Omdat het al een week duurt vind ik het wel vreemd, want het is niet zo dat baby overal zit, maar echt bijna altijd daar beneden. Heb ook nog heel veel harde buiken, weet niet of het met elkaar te maken hebben. Loop nu wel bij de gyn ivm veelvuldig harde buiken. </span></p><p> </p><p>Groetjes </p>

Hoi 
Dit wilt nog niks zeggen, de baby kan zelfs tegen de einde van je zwangerschap nog draaien. Je kan vragen of ze kunnen nakijken of de baby ingedaald is in je bekken(ook dit wilt nog niks zeggen,zelfs in je bekken kan de baby nog draaien).
Tijdens mijn zwangerschap lag de baby altijd heel laag, en ik ben natuurlijk bevallen op 38 weken. 
Bij twijfel altijd even contact opnemen,  succes!

[quote quote=10212439]Hoi Dit wilt nog niks zeggen, de baby kan zelfs tegen de einde van je zwangerschap nog draaien. Je kan vragen of ze kunnen nakijken of de baby ingedaald is in je bekken(ook dit wilt nog niks zeggen,zelfs in je bekken kan de baby nog draaien). Tijdens mijn zwangerschap lag de baby altijd heel laag, en ik ben natuurlijk bevallen op 38 weken. Bij twijfel altijd even contact opnemen, succes![/quote]
hoi,
kan de baby rond deze termijn al ingedaald zijn? Lijkt mij te vroeg?

Ik heb dat ook. Ben nu 27 weken en heb sinds week 22 dat mijn kleine me blaas flink aan het mishandelen is. Het zegt vrij weinig. Naar mate je verder bent zul je merken dat hij/zij steeds hoger zal bewegen en dat hij/zij uiteindelijk je hele buik gebruikt. 

De baby heeft rond dit termijn nog heel veel ruimte en kan hij nog kiezen waar hij ligt. Blijkbaar vind hij het lekker om laag te liggen!

[quote quote=10212532]Ik heb dat ook. Ben nu 27 weken en heb sinds week 22 dat mijn kleine me blaas flink aan het mishandelen is. Het zegt vrij weinig. Naar mate je verder bent zul je merken dat hij/zij steeds hoger zal bewegen en dat hij/zij uiteindelijk je hele buik gebruikt.[/quote]
Voelde je voor week 22 hem/haar wel vaker hoger? Bij mij namelijk wel zo en vanaf week 22 begon ik hem heel laag te voelen. 

@gebruiker10121926 dat kan best hoor. Je kleintje heeft de ruimte en kan dus overal gaan liggen. Ik zou me er niet heel druk om maken. En anders even bellen met VK met de vraag of ze wilt kijken hoe de stand van je baarmoeder is. 

Ik ben ook 23 weken voel mn kindje ene dag hoog dat ik denk huh zit daar Mn baarmoeder al. Andere dag meer zijkanten.
en vervolgens weer op Mn blaas soms heb ik het gevoel dat ie naar binnen trapt dat voelt wel raar.
maar hij benut Mn hele buik zeg maar haha

Terug
Bovenaan