23 weken zwanger

<p>Hoi allemaal, </p><p>inmiddels 23 weken zwanger. Voorheen voelde ik de kleine al paar weken flink trappelen. Maar sinds enkele dagen stukken minder, nog wel eens per dag maar niet zoveel meer. Placenta ligt aan de voorkant. Meerdere die dit ervaren? </p>

Mijn placenta ligt ook aan de voorkant en voel de kleine pas vanaf 24 weken.
De ene dag meer dan de andere dag.. ben nu 26 weken en de verloskundige zei dat t tot 28 weken mag dat je de kleine niet regelmatig voelt (moet hem wel dagelijks even voelen)

Het kan zijn dat de kleine gedraaid is, waardoot hij/zij nu naar je rug toe schopt. Als je hem/haar nog wel dagelijks voelt zal ik me niet te druk maken. Je kunt natuurlijk altojd de vk bellen als je ongerust bent (beter een keer te vaak, dan een keer te weinig ;))

Hoi! Hier ook een placenta aan de voorzijde. Ik voelde de kleine pas echt goed met 29 weken. Wat ik deed om contact te maken was een muziekdoosje op m'n buik leggen, daar reageert de kleine babe erg goed op. Soms duurde t een aantal seconde, maar dan was t daarna voor mij wel goed zeg maar.
Maar eerlijk, ik heb me vaak druk gemaakt en achteraf gelukkig voor pietsnot, want alles gaat nog goed. Maar ik ben ook 1x echt naar de vk geweest omdat ik de schopjes nog niet goed kon voelen en er toen ook niet echt op het muziekdoosje gereageerd werd. Toen bleek ze dus inderdaad gedraaid te zijn met dr gezichtje naar mn rug toe. 
Het is niet erg om je vk hiervoor te bellen. Gewoon doen. Beter teveel gebeld dan niet gebeld en er blijkt wel iets te zijn.

Ik ben vandaag precies 23 weken zwanger! En soms voel ik wat gerommel in mijn buik, maar nog heel lichtjes en ook zeker niet elke dag. 

Bedankt voor jullie reacties, heel fijn! 
had niet eens gedacht aan het feit dat de kleine gedraaid zou kunnen zijn. Inmiddels trapt ze de hele avond al. Wat een geluid moment! 

Terug
Bovenaan