23 weken zwanger

A

Anoniem

Guest
Nu begint de buik al te groeien. Alleen best moeilijk om leuke hippe kleding (die nog betaalbaar is) te vinden. Ook wel even wennen om je anders te kleden vinden jullie niet?
Verder erg leuk nu die buik zichtbaar is de reacties van mensen.

Trouwens als je moeite hebt met het inrichten en aakleden van de babykamer kijk dan eens op www.interieurontwerpenadvies.nl daar kun je een workshop volgen om de babykamer zo optimaal mogelijk in te richten. Zo geef je al je meningen wat je zelf grag wil met tips van een ontwerpster om die ideeen goed verder te verwerken. Ideaal, wie wil er nu niet de mooiste kamer voor het kleine wondertje!!

Groetjes Manon

Hoi Manon!

Ik ben ook 23 weken zwanger! Inderdaad leuk al die reacties op je buik! Behalve als mensen je buik nog te dun vinden. maar als ik een buikband draag dan vinden ze mijn buik super dik!
Ideaal die buikbanden, je kan gewoon je eigen trui/ shirt  ,die nu te kort is, dragen met een buikband er overheen! Bij de Hennes&Maurits heb ik een zwarte buikband voor 5 euro (!) gekocht!!!
Geniet van je buik en veel plezier met het leuk aankleden!
Groetje Saskia

hoi hoi,

ben ruim 22 weken en had al heel vroeg een echte buik. hahahahahahaha
droeg ook al vroeg positie kleding, maar het is idd heeeeeeeeeeeeel leuk.
op één of andere manier springt het wel in het oog als je zo als trotse zwangere rondloopt.

H&M echt een leuke winkel met best uitgebreide postiekleding keuze

liefs Marinte

Hoi hoi,

Ben 23 weken en mijn buik is de laatste week ineens heel hard gegroeid. Vind hem zelf erg mooi, maar mijn omgeving ziet er niks van. Dat is balen hoor. Laatst in de trein stonden we hutje mutje. Ik denk, steek mijn buik naar voren, misschien gaan ze wel voor me staan (haha) maar  helaas, niemand ziet het.

Groetjes Juffie

Terug
Bovenaan