?????????

Hallo meiden ja de vraagtekens slaan op iet s dat ik niet begrijp en niet kan plaatsen. Milton heeft allemaal rode vlekjes en een grote rode dikke plek. Ik ben gisteren naar de huisarts geweest en die vertelde dus dat Milton vlooienbeten had. Maar hoe dat kan is dus een heel groot vraagteken.
Wel mijn buren hebben huisdieren of het daarvan kom ik weet het niet . Nou zei de huisarts als ik geen huisdieren heb gaan ze zelf wel dood maar ja hoe het kan? Hij is ook niet bij iemand geweest met huisdieren. En hij kom niet bij de buren ook.
Heeft iemand hier ook ervaring mee ?

groetjes lisette

misschien heeft een kindje in zijn klas vlooien en is dat overgegaan op hem>?
op bv zn jas ofzo, net als luizen?

sterkte ermee!
lijkt me geen pretje voor milton.

liefs, do

Gatver! Ik vind ze zooo goor die beesten, en ik heb zelf een hond en een kat hoor, dus ik weet echt wel wat het is helaas. Weet je wat het ergste is? Ik ben allergisch voor vlooien beten, worden echt van die harde mini plakaatjes die dagenlang jeuken!
Ik heb me wel eens alten vertellen dat vlooien ook op gras zitten verspreid worden door merels die daar zitten, maar ja, het is ook niet echt weer om buiten lekker in het gras te gaan zitten ravotten... Gekste plek waar ik wel eens een vlo heb gevangen was in de trein, ik ben zo panisch voor die vieze dingen dat ik ze in een tel te pakken heb en doodgeknepen. Ik voel het dus ook direct als er een vlo op me zit. ( meestal enkels, jagh!)
Ik zou even in de gaten houden of het hierbij blijft of dat er meer bij komen. Anders gelden dezelfde maatregelen als met luizen: poetsen, schoonmaken en wassen....
Succes ermee, ben benieuwd hoe ie eraan komt nu ook, hahah!

Liefs, marieke

Zoals mijn huisarts zei zolang ik zelf geen dieren heb gaan ze zo dood dus daar hoef ik me niet druk om te maken ik heb geen dieren poetsen en schoonmaken doe ik al genoeg met Milton zijn huisstofallergie en ze astma