!!!!!

nou nou mijn vriend heeft nu al vakantie 2 dagen eerder als gepland omdat het zo slecht weer is ..ik dacht goh gezellig lekker thuis een beetje de laatste dingen doen op de baby kamer enzo...nee hoor meneer heeft al helemaal zijn eigen plannen gemaakt goh fijn,..,,en ik ..ik kan alleen thuis gaan zitten..hij is net een middag vrij en is sinds vanochtend al de hort op ,..het is dat ik zwanger ben maar het liefst zou ik hem een mep verkopen

Nou dat is inderdaad niet zo leuk zeg....Sleutel aan de binnenkant van de deur zetten...komt ie er niet meer in ;) haha.
Nee, ff serieus, kan me voorstellen dat dus écht niet leuk voor je is.
Gaat hij nu dus leuke dingen voor zichzelf doen?? en morgen dan?
En die mep verkopen, dan kan gerust ook als je zwanger bent hoor... ;) kwam door de hormonen kun je dan zeggen, hihi :p

Ja doe ff lekker de sleutel erop ja, en verkoop hem daarna die mep als ie toch binnenkomt. Ik snap je wel hoor! Mannen!! GRRR!!! Ach wie weet trekt ie straks wel bij en gaat ie lekker in de babykamer klussen! Zeg het hem gewoon en zeg dat je het voor je eigen rust gewoon af wilt hebben. Wie weet trekt ie zijn plannen wel bij!

Liefs en succes!!

Terug
Bovenaan