24-11 RD of iets anders????

A

Anoniem

Guest
Hallo meiden,

Ca. 25 okt. was ik voor het laatst ongi.
Rond 11-11 hebben wij flink geklust en niet veel later had ik een aantal kwaaltjes die ik herkende van een vorige zw.schap (die helaas niet goed afliep...).

Vollere borsten, moe, vaak plassen, emo.buien....
Sinds de afgelopen week is mijn buikje (tot net boven de schaamstreek) wat harder dan normaal. Mijn RD zou 24-11 beginnen en dat is helaas ook gebeurd...

De RD is echter anders dan normaal: ik heb wat hoofdpijn, ben met vlagen misselijk en vreselijk moe. De pijn is echter veel lichter (?!) dan normaal en het bloed is helderrood ipv bruin e.d. Het is nu dag twee   en normaal zou de pijn en de RD hevig moeten zijn, maar deze neemt juist af.

Testen zijn tot nu toe negatief uitgevallen, maar ik weet dat in mijn familie tijdens zwangerschappen te weinig HCG wordt aangemaakt.

Nu is mijn vraag: wie herkent dit? Zal ik naar de huisarts gaan of niet?
Kan een tekort aan HCG miskramen veroorzaken?

Mijn buikje is nog steeds hard, mijn borsten nog steeds gevoelig (iets minder dan voorheen). Beeld ik mij dit in, of..?

Geruststelling wordt op prijs gesteld.

:D

Haal dit onderwerp weer even naar boven: wil graag ervaringen van anderen horen...

Allemaal sterkte en succes!

Gr.

goedemorgen

ik heb geen ervaring hiermee
maar mijn eerste idee zou zijn dat je gewoon hebt gemenstrueerd en dus niet zwanger bent
zelf heb ik nu ook steeds weer ervaren dat ons lijf ingewikkeld in elkaar zit en soms verkeerde signalen geeft

succes

Hoi,

Ik herken het wel maar bij mij was het geval dat óf de  na een paar dagen toch doorzetten óf  dat ik  daarna toch merkte dat de kwaaltjes afnamen. Ik heb ook een keer gehad dat ik griep bleek te hebben en daardoor meer buikpijn enzo had. Mijn borsten blijven tijdens de  meestal nog vol en worden daarna pas minder. Alleen de druk erop en de pijn in de tepels neemt wel al af. Kortom: je lichaam kan echt ook prima een loopje met je nemen  (sorry)

Maar het kàn natuurlijk ook anders. Ook deze maand waren er weer een paar die een  innestelingsbloeding zagen. Je moet natuurlijk zelf beslissen of je naar de huisarts gaat. Aan de ene kant weet je het natuurlijk wel als ze een bloedtest doen.

Maar als je het kan zou ik toch het "gewoon" afwachten. Kijken wat er met de kwaaltjes gebeurt, misschien over een week of  2 nog eens testen. Voor mijn idee is de kans groter dat het niet raak is dan wel.

Maar ja, dat is makkelijk praten vanaf hier.

Succes!

hoi.

ik ben nieuw hier maar ik herken het wel heb zelf ook afgelopen vrijdag een bloeding gehad ook anders als normaal geen ongi pijn en geen stolsels alleen maar veel slijm heel raar en maandag had ik alleen nog maar rose afscheiding en voor de rest nix meer en als ik normaal ongi was en dan erna was het normaal heel erg droog maar nu is mijn afscheiding waterig dus ik weet ook niet wat ik er van moet denken dus ik wacht het wel af voor de rest heb ik geen  kwaaltjes maar dat had ik met mijn eerste zwangerschap ook niet toen kwam ik er achter toen ik 2 1/5  maand was. alleen nu  heb ik last van  een harde onderbuik maar ja weet ook niet met hoeveel weken je een harde onderbuik krijg net boven je schaamstreek maar ja ik zie het wel.

groetjes

Terug
Bovenaan