24.4 wkn zwanger, ons meisje ligt zeer laag! MAAK ME TOCH ZORGEN

A

Anoniem

Guest
hallo allemaal,
ik ben 24.4 wkn zwanger, ons meisje ligt zeer laag. de gyn verbaasde zich zelf erover, en heeft al meerdere malen gekeken of mijn baarmoedermond nog goed gesloten is. dit is gelukkig nog allemaal goed.
ik merk zelf dat ik nog maar weinig kan doen zonder dat ik last heb. mijn buik voelt dan erg hard aan.
onze kleine meid, ligt net boven mn schaarhaar grens (nou ja daar waar het schaamhaar hoord, maar niet zit .....hahahhah)

ik maak me toch best wel zorgen!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

wie herkend dit!!!!!!!!!!!

kuzz lau

Hoi,

Ik heb precies hetzelfde probleem. Mijn beeb ligt ook zo laag.
Wel vermeld tegen de verloskundige, maar tot nu toe heeft ze er nog niets mee gedaan. Ook niet eens gevoeld of gekeken (ik woon in zweden).
Ik voel mijn beeb ook vooral tussen mijn bekken, soms zo erg dat ik bijna niet kan lopen en laatst kreeg ik een trap/stomp van de baby  ergens onderin, zo rond mijn blaas, wow.... vloog bijna de lucht in van de pijn.

Ik voel ook bijna nooit iets boven mijn navel.
Voel ook nooit iets trappen aan de linkerkant in mijn buik, het ligt echt heel laag en rechts. (Ja, soms als ik in bed op mijn linkerzijde lig, voel ik iets bewegen aan de linkerkant.)
Nou draag ik een bekkenband op mijn werk en dan maak ik me wel vaak zorgen of dit niet te strak zal zijn voor de baby. Straks krijgt het kind een vervormd hoofd ofzo. Waar je toch allemaal niet aan gaat denken....

Moet 22 augustus weer naar de verloskundige en dan zal ik het ook eens allemaal navragen.

Groetjes Renata.

Terug
Bovenaan