24 aug, 8 sept en 23 september volle maan!!!!!!

Ben benieuwd, wie er op deze bovenstaande datum bevalt, ze zeggen dat er meer kindertjes worden geboren bij volle maan. En ze zeggen ook dat het nooit bewezen is, maar wie weet!!!!
Vrijdag de 13de kunnen wij in ieder geval niet meer treffen.

haha, ik ben benieuwd! 23 september zou mooi zijn, dan komt mijn kindje een weekje eerder en dat mag best vind ik! Ik kan namelijk niet wachten.
liefs Maartje

Mijn man is er heilig van overtuigd dat onze baby tussen 6 en 8 sept word geboren.2 weken te vroeg dus.ik reken daar maar niet op!maar moet zeggen dat veel dingen die hij zegt heel vaak ook uitkomen.hij heeft zeg maar beetje 6de zintuig.maar ik ben heel nuchter.ben benieuwd!
liefs jootje

Nou het zal mij ook benieuwen. Ik ben 20 sept uitgeteld,dus de 24ste is misschien wat aan de vroege kant,maar de 8ste vind ik een prima datum! ;) Dat is net voor mijn vader en zijn vrouw op vakantie gaan en daar hoop ik toch stiekem een beetje op, ze zijn weer terug voor mijn uitgerekende datum,maar hij zal dan net komen als ze er niet zijn. We willen volgens mij allemaal wel dat onze spruitjes iets eerder komen haha. We laten ons maar verrassen!

Terug
Bovenaan