24 februari afspraak met gynaecoloog voor datum

Vandaag weer voor controle bij de gynaecoloog. Ons meiske ligt in de startblokken. En eindelijk voel ik me iets beter. De stootkeur antibiotica heeft toch gewerkt want de blaasontsteking is minder. Wel nog veel harde buiken hierdoor maar de weeen zijn beperkt gelukkig. En 24 februari moeten manlief en ik terug om de afspraak te maken voor de bevalling. We hebben zelf het idee dat ons meiske niet al te lang meer op zich laat wachten. Het rommelt flink maar dit kan ook van de blaasontsteking zijn. Aangezien dit mijn eerste volledig uitgedragen zwangerschap is weet ik het verschil niet. Heb wel veel harde buiken maar de erge weeen zijn nu een stuk minder gelukkig. We vinden het erg spannend worden allemaal.Het enige dat me nu opbreekt is dat ik continue echt rust voorgeschreven krijg terwijl de nesteldrang heel erg aanwezig is. Kan niks zien liggen en stof al helemaal niet. Mja nog maar 3 weekjes en dan mogen we echt gaan genieten met ons mooie meiske.Hoop alleen deze laatste weken toch echt thuis door te brengen en niet meer in het ziekenhuis.

fijn om in die laatste zware weken toch goed nieuws te krijgen, heb je hard nodig

nesteldrang en volledig rust, idd niet een fijne combi

hier moet ik alles al overlaten aan anderen, ik ben heel blij met de thusizorg, mara is er heel blij mee, maar van huishouden hebben ze toch niet veel kaas gegeten hoor.

zet er eentje schone gewassen en gevouwen kleding terug bij de wasmachine???? en ik maar zoeken naar vermiste kleding! (wasmachine achter in schuur waar ik niet kom)
dure pannen die beschadigen (de teflonlagen)doordat ze opstapelen en niet voorzichtig zijn. Ervaren huisvrouwen en moeders zijn het die na 1,5 uur poetsen alleen een vaatwasser ingepakt hebben en koffieapparaat ontkalkt. De waterkoker kon blijkbaar niet tegelijk ff gedaan worden. Na 5 uur heeft Mara haar aandacht en eten wel gehad maar in huis is niks meer gedaan.
De middagdienst liet de wasmachine op hol slaan, knap ook, hangt een gebruiksaanwijzing bij (9vooral voor mijn man) zij heeft in die 3 uurtjes wel meer in het huis gedaan, en leuker met Mara gespeeld.

Nou ik heb normaal na 1 dag 3 wassen gewassen, 2 gedroogd, hele keuken schoon en alle vaat weg en voor mijn meisje gezorgd incl buiten spelen.

nog paar weekjes en dan is het huis weer voor onszelf, kijk er nu al naar uit.

Fijn meid dat je nu eens goed nieuws hebt gekregen!!! Probeer nog even te genieten van die laatste weekjes!

Tja, die nesteldrang...erg irritant als je het wil doen en je lijf wil niet meewerken!!! Ik heb het geluk dat ik een fijne fam die graag willen meehelpen dus dat scheelt al wel wat. Loslaten helpt het beste ben ik achter. Maar ja dat ik ook meteen het moeilijkste nu haha!!

Probeer nog even te genieten van je gezin en de rust meid!!
Liefs ciomama

Terug
Bovenaan