Vandaag weer voor controle bij de gynaecoloog. Ons meiske ligt in de startblokken. En eindelijk voel ik me iets beter. De stootkeur antibiotica heeft toch gewerkt want de blaasontsteking is minder. Wel nog veel harde buiken hierdoor maar de weeen zijn beperkt gelukkig. En 24 februari moeten manlief en ik terug om de afspraak te maken voor de bevalling. We hebben zelf het idee dat ons meiske niet al te lang meer op zich laat wachten. Het rommelt flink maar dit kan ook van de blaasontsteking zijn. Aangezien dit mijn eerste volledig uitgedragen zwangerschap is weet ik het verschil niet. Heb wel veel harde buiken maar de erge weeen zijn nu een stuk minder gelukkig. We vinden het erg spannend worden allemaal.Het enige dat me nu opbreekt is dat ik continue echt rust voorgeschreven krijg terwijl de nesteldrang heel erg aanwezig is. Kan niks zien liggen en stof al helemaal niet. Mja nog maar 3 weekjes en dan mogen we echt gaan genieten met ons mooie meiske.Hoop alleen deze laatste weken toch echt thuis door te brengen en niet meer in het ziekenhuis.