hoi,
het is hier verdacht stil op de site!!!! hoop baby´s geboren misschien???
allemaal aan het puffen geslagen.haha.
gisteren voor controle naar het ziekenhuis geweest.na heel wat nadenken en bespreken en regelen.hebben toch besloten voor een keizersnee.
verloskundige in het ziekenhuis was erg verrast omdat 2 snelle bevallingen heb gehad.
ze probeerde me zelfs over te halen om in te leiden.
maar heb het geweigerd.
mocht zelfs een ambulance bellen als de weeen zouden komen.
maar blijf bij me besluit.het kon niet eerder dan donderdag 24 juni dan ben ik 39 weken en 2 dagen.me andere 2 kinderen kwamen ook op 39,2.
zodra het eerder komt,krijg ik een spoed keizersnee.
raar idee dat je weet dat 24 juni je kind geboren wordt.
kinderen helemaal blij ze weten nu wanneer het komt en wanneer ze mogen trakteren op school.
ze zaten al van wat duurt het toch lang.wanneer komt het nou mama.
vind het wel eng idee,voor het eerst een ruggenprik.
heb ooit een narcose gehad wegens kijkoperatie.ook zo raar ik hoorde zodra kind er is gaat vader met kind naar de afdeling.
dag kind.moet je als moeder wachten.!!! wel gemeen he na 9 maanden dragen.hahaha
mooi zegt me man heb even de tijd samen met het kind.
daarna voetbal kijken in bed.
gr marjan
het is hier verdacht stil op de site!!!! hoop baby´s geboren misschien???
allemaal aan het puffen geslagen.haha.
gisteren voor controle naar het ziekenhuis geweest.na heel wat nadenken en bespreken en regelen.hebben toch besloten voor een keizersnee.
verloskundige in het ziekenhuis was erg verrast omdat 2 snelle bevallingen heb gehad.
ze probeerde me zelfs over te halen om in te leiden.
maar heb het geweigerd.
mocht zelfs een ambulance bellen als de weeen zouden komen.
maar blijf bij me besluit.het kon niet eerder dan donderdag 24 juni dan ben ik 39 weken en 2 dagen.me andere 2 kinderen kwamen ook op 39,2.
zodra het eerder komt,krijg ik een spoed keizersnee.
raar idee dat je weet dat 24 juni je kind geboren wordt.
kinderen helemaal blij ze weten nu wanneer het komt en wanneer ze mogen trakteren op school.
ze zaten al van wat duurt het toch lang.wanneer komt het nou mama.
vind het wel eng idee,voor het eerst een ruggenprik.
heb ooit een narcose gehad wegens kijkoperatie.ook zo raar ik hoorde zodra kind er is gaat vader met kind naar de afdeling.
dag kind.moet je als moeder wachten.!!! wel gemeen he na 9 maanden dragen.hahaha
mooi zegt me man heb even de tijd samen met het kind.
daarna voetbal kijken in bed.
gr marjan