24 kilo aangekomen

<p>hoi dames! Ik ben nu 41+3 dagen zwanger en ben in totaal 24 kilo aangekomen. Ik vind dit zelf best wel veel en zit er ook erg mee hoe ik weer ga afvallen. Heb ook namelijk veel striemen gekregen op mijn buik benen en armen:(( hoeveel kilo zijn jullie aangekomen tijdens de zwangerschap? Zijn er dames die ook veel striemen hebben gekregen? </p><p> </p><p>Groetjes</p>

Ik geloof zo’n 15 kilo. Veel striemen. Vond het vreselijk! Nu 6 maand later zijn de meeste kilos er wel af, en de striemen veel lichter. Een vriendin van me, ook verloskundige, zei laatst heel terecht: die striemen, daar mag je trots op zijn! Ze zijn er door het mooie kindje dat in je buik zat!
Sindsdien ben ik er daardoor ook anders naar gaan kijken. Ik durf zelfs in bikini! Weliswaar met flubberbuik, striemen en spierwit, maar inderdaad: iedereen mag weten dat ik een kindje heb gedragen! 

Ik ben in totaal 23 kg aangekomen in meer eerste zwangerschap. In de eerste weken na de bevalling was ik 13 kg zo kwijt. Laatste 6 kg ging er van af met het opletten van eten. De laatste 4 kg nooit kg geraakt (ondanks 1,5 jaar borstvoeding) 
ben nu 15 weken zwanger van de tweede en probeer er veel bewuster van te zijn wat ik eet, maar af en toe een kroketje gaat er wel in! Ik kom nu wel minder snel aan als de vorige keer.

Goodmorning!
Ik ben zo'n 20 kilo aangekomen tijdens m'n zwangerschap. Na de bevalling (keizersnede in Januari) dik 10 kilo kwijt geraakt. Nu nog wel wat wat, maar ben er nog altijd wat teveel naar m'n zin. Ik wandel veel maar daardoor denk ik dat ik soms ook weer wat meer mag eten haha (vrouwenlogica denk ik). Moet mezelf er echt nog toe dwingen dat ik niet alles op eet wat voor m'n neus komt. Maar ik doe m'n best (soms). Striemen heb ik geen. Het kost tijd maar 't komt vast goed, en idd je moet maar zo denken kijken wat je ervoor terug hebt gekregen probeer trots te zijn op jezelf en je lichaam daar heb jij toch maar mooi dik 9 maanden 'n bijzonder kindje in gedragen. Groetjes!

1e zwangerschap jaar geleden, ben ik na 23 kilo aangekomen, gestopt met wegen, geen idee dus hoeveel ik echt was aangekomen. Denk rond de 25 kilo. Uiteindelijk binnen 3 maanden 21 kilo kwijtgeraakt, ongelovelijk. Tijdens de laatste 4, kwam ik erachter weer zwanger te zijn! Dit keer 11 kilo aangekomen, dus samen met de achyergebleven 4 kilo, 15 kilo. 
Ben 3 weken terug dus bevallen van de 2e, zit nu nog 2 kilo aan.. 
Ik weet echt hoe je je voelt, is verschrikkelijk en hopeloos dat gevoel. Maar idd die striemen, die ik ook heb, pff heb er echt sch*t aan! Ik vind ze nu prachtig en dit is gewoon mijn nieuwe lichaam!
Enige waar ik nog moeite mee heb zijn mijn enorme keien van borsten vanwege de bv, draag maat 36/38, of maat S/M, maar heb een cubmaat van F-80 wat net past. Vind het echt afschuwelijk! Maar ook dat heeft een mooi en goed doel, dus moet echt doorzetten en even volhouden.........
Succes trouwens alvast met de bevalling! Geniet van je kindje binnenkort!

Bij mijn eerste zwangerschap ook rond de 23-25 kilo aangekomen. Het ging er vrij vlot vanaf maar de laatste 5 kilo zijn altijd bljven hangen. Bij mijn tweede zwangerschap heel erg op het eten gelet en maar iets van 13 kilo aangekomen was ook 5 weken te vroeg geboren. Daar was ik na 1,5 jaar alle kilo's alweer kwijt.

Ik was voor mijn zwangersxhap 45 kilo. Nu ben ik 38 weken en tot nu toe 20 kilo aangekomen. Heb tot nu toe nog helemaal geen striemen.. 

Terug
Bovenaan