24 uurs meting

Ik heb gisteren een 24 uurs meting gehad, heeft niets met baby's te maken ofzo hoor, nee voor mijn bloeddruk. Ik heb zo;n bloeddrukmeter omgehad en een kastje wat elk kwartier dus alles registreerd. Mijn arm is nu paars en ik heb spierballen als Arnold Swarchenegger. Uit dit onderzoek is gebleken dat mijn onderuk echt te hoog is,overdags hoog, sáchts geweldig.
En moet nu aan de Betablokkers (?)
Dat is dus om de bloeddruk te verlagen, ik gebruik ook al Thyrax (schildklierhormoon) omdat ik een te traag werkende schildklier heb.
Ik heb wel medicijnen gekregen die geslikt mogen worden tijdens de zwangerschap (de eventuele zwangerschap)

Maar ik ben zo bang dat dit alles juist mijn zwangerworden beinvloed.
Ik moet ook afvallen, (door die schildklier ben ik veel aangekomen) en ik moet stoppen met roken, ik moet weer meer gaan sporten enz enz)

Maar ik zit er helemaal doorheen de laatste tijd. Niets lukt, we kunnen niet eens een kind maken, afvallen gaat niet ookal ga ik op water en brood. Stoppen met roken is nu ook even niet im frage! (aangezien mijn opa, terminaal kankerpatiënt en het heel slecht met hem gaat) Het is geen excuus, maar ik kan het nu even niet allemaal tegelijk. Ik zei ook al: Komt het niet gewoon door stress op het moment dat nu mijn bloeddruk hoog is.
Nou dat is dus best mogelijk alleen vind hij het toch zaak om medicatie te starten(internist)

De meeste van jullie herkennen dit vast niet (en goed ook) of zijn er toch een stel die ervaring hebben met het niet of juist wel zwanger worden met medicatie?

Cynthia

Stoppen met eten, stoppen met roken, beginnen met sporten, rustig aan doen, je niet al te gek laten maken, one step at a time, met babie stapjes kom je voorruit, toepasselijk he dat ik dit schrijf lieve Cynt, maar ik meen het echt, niet alles tegelijkertijd doen, je zal zien dat het dan wel allemaal lukt, jullie hebben een hectische tijd achter de rug, doe vooral rustig aan, en dan zal je zien dat het dan wel allemaal lukt, het afvallen het sporten en desnoods begin met twee sigaretten op een dag, nu meteen stoppen in jullie stress tijd lukt dat niet meteen, blijf vooral leuke dingen doen, probeer van elke dag een feestje te maken, hang desnoods elke dag 1 ballon op, ja ik hoop dat je me begrijpt, ook heel veel sterkte met alles, ook met je opa en je oma.

Heel veel liefs Mick

Terug
Bovenaan