24 weken en amoxicilline antibiotica

<p>Hallo, </p><p>Moet echt even mijn zorgen kwijt. Afgelopen donderdag kreeg ik wat klachten van mijn blaas. Urine ingeleverd wat meer witte bloedcellen verder niets. Zaterdag ochtend continu drang om te plassen. Toen begonnen met veel drinken en cranberry sap. Zondag avond voelde ik het alweer aankomen die continu drang om te plassen dus meteen veel gedronken en weer cranberrysap. Rond bedtijd moest ik om de 2 minuten naar de wc met gevolg ook pijnlijke buik en heel veel harde buiken en brandend gevoel met plassen. Hap gebeld moest langskomen en urinetest gedaan en bleek meer witte bloedcellen en rode in te zitten dus urine moest op kweek. Doordrammen wou de arts me pas zien want wouden me gewoon naar huis sturen met een paracetemol. Na het gesprek gaf hij me amoxicilline voor een antibiotica. Sinds gisteren voel ik me weer een beetje beter en vandaag nog meer. Maak me alleen zorgen om de baby houd niet van medicatie tijdens zwangerschap en ben toch beetje bang dat de baby er iets aan overhoud. Meer vrouwen hiermee bekend? Sorry voor het lange verhaal. </p>

Vervelend van je blaasontsteking! Maar amoxiciline mag je gewoon gebruiken! Het passeert de placenta dus je baby heeft er geen last van!
Ookal snap ik heel goed je gevoel!
Denk dat je straks heel blij bent als je blaasonsteking weg is en je weer lekker kan genieten!

Een blaasontsteking overigens wel als t een nierbekkenontsteking word. Dus altijd goed opletten bij blaas/plas klachten en meteen behandelen!

Hi, 
Mag je gewoon gebruiken. Tijdens mn 1st en tijdens deze zwangerschap een kuur gehad. Denk dat t zorgwekkender is als je met blaasontsteking doorloopt. 
Grtn nvn

Dank jullie wel voor de reacties stelt me toch wel weer wat gerust! Ben inderdaad wel enorm blij dat die blaasontsteking zo goed als weg is. Was intiemer met de wc dan met mijn vriend de afgelopen maanden. 

Terug
Bovenaan