24 weken en de buik al volop zien bewegen aan de buitenkant!!

hallo,

ik ben nu in verwachting van een jochie en ben nu 24 weken, maar ik voel m al 5 a 6 weken volop en de laatste 2 weken kun je t ook al aan de buitenkant zien.
heeft iemand dit ook meegemaakt?
heb nml een zoontje van bijna 3 en daar merkte ik niet zoveel van als nu.
 
Super hoor. Bij al mijn zw.schappen lag de placenta aan de voorkant, dus voelde ik het niet zo bewegen. Wel vroeg, maar niet dat ik mijn buik zag bewegen. Grappig hoor. \
Geniet er van.
 
ja heb ik ook, ben nu 27 weken maar zie het ook al een paar weken flink bewegen, bij mijn eerste zwangerschap trouwens ook! is dus heel normaal, ik zou zeggen geniet van dat gewiebel, 't is zo mooi!
 
Ik voel 'haar" al weken. ik ben nu 25 weken, maar bij 18 weken voeld ik al de 1e schopjes. Ze ligt nl erg vooraan de buik (placenta achter). Mijn vriend kon haar voelen bij ongeveer 19/20 weken en bij 21/22 weken waren de schopjes ook te zien aan de buitenkant.

Superleuk, maar nu bij 25 weken voel ik haar ontzettend goed!! Soms iets te goed ha ha...en zijn de schopjes heeeeeel zichtbaar!!! Soms glijdt ze onder de buikwand naar de andere kant. Dat zie je gewoon.

Ik zeg heerlijk van genieten. Het is jullie onderonsje.
 
hier ook (28 weken). de kleine is 'erger' dan mijn eerste.Het gestuitert in mijn buik is echt goed te zien. Schijnbaar zijn dat soort dingen duidelijker bij een 2de.
 
Hier ook 24 weken zwanger. En vanaf deze week zie je het ook aan de buitenkant. En dit toch ondanks dat mn placenta aan de voorkant ligt.
Eerste kindje trouwens. Super leuk
 
Terug
Bovenaan