Hi San,
Ben een hele tijd weg geweest van het forum en nu weer terug om te lezen hoe het met iedereen gaat.
Las jouw onderwerp en ik dacht 'jee, dat heb ik ook'. Ik dacht al de enige te zijn (toch goed zo'n forum
Ik ben 25 wkn+4 en ook nog steeds heel moe en misselijk erbij! In de weekenden moet ik zelfs ook nog wel eens overgeven
Deze week heb ik een afspraak met de arbo-arts. Ik werk fulltime en misschien is dat ook wel wat te veel...
Ik geniet absoluut van mijn zwangerschap, maar als ik van die energieke zwangere vrouwen zie (ook op mijn werk), hoop ik niet dat mensen denken dat ik me aanstel! Ik ben normaal zo enorm energiek, en kan ik altijd zo lang door met weinig slaap... Onherkenbaar is deze moeheid voor mij...
Ik zie er wel goed uit hoor, ben nu in mijn gezicht aan het aan komen (door misselijkheid was ik de eerste 3 maanden 5 kilo kwijt in plaats van aan te komen!)
Mijn huid ziet er goed uit enzo... Maar die misselijkheid, enorme moeheid en die vervelende smaak in mijn mond (niet van het overgeven ofzo) is soms wel rete irritant...
Maar goed, ik ben blij dat mijn zwangerschap voor mijn kleine mannetje in mijn buik goed verloopt! Dat is en blijft het belangrijkste natuurlijk!
Hoop alleen niet dat mensen denken dat ik me aanstel...
Liefs, Nicky