24 weken en zooo moe....

hoi meiden
ik ben ruim 24 weken en erg moe het gaat maar niet over.....ik lig er savonds max 20.00 in en slaap dan tot 6.30 maar ik wordt gewoon weer moe wakker....
ik slik al vitamines en er is niks mis met mijn bloed...
wie heeft dit ook?
en wie heeft tips???
ik wordt er een beetje moedeloos van

liefs sandra

Ik ken het, ben vanaf het begin van de zwangerschap al voortdurend aan het knokken met allerlei virussen en bacterieen en heb een klein kereltje rondlopen wat soms ziek is en dan ben ik ook moe moe moe. Vroeg naar bed is de enige remedie ben ik bang, en het vertrouwen dat het niet zo heeeel lang meer duurt, toch?! Welterusten.

hoi, das wel erg vervelend, als je zo moe bent.
Ik heb dat bij mijn vorige zwangerschap ook gehad, de hele 9 maanden, maar ik heb een traag werkende schildklier.
en nou heb ik weleens gelezen dat het bij zwangere vrouwen ook wel eens voorkomt in de zwangerschap dat de schildklier niet werkt zoals hij moet, misschien eens vragen bij je verloskundigige
groetjes

Hoi sandra,

Ik herken je verhaal helemaal! Ik ben ook vanaf het begin erg moe en zit nog steeds op de dag te wachten dat het minder gaat worden. Want ja dat hoor je toch van iedereen om je heen ....?!? ik heb bij 20 weken mijn Hb nog even laten meten maar dat was in orde. Mijn verloskundige zei toen al dat bij veel vrouwen die vermoeidheid helemaal niet weg gaat..  Ik ga ook iedere dag vroeg naar bed (tussen 8 en 9) en slaap de hele nacht door tot half 7 en dan wordt ik wakker alsof ik al een hele dag heb gehad. Ben vandaag zelfs naar huis gegaan van mijn werk, kon het gewoon niet vol houden.
Ik heb dan ook geen tips voor je wat je kunt doen, misschien dat andere dat wel hebben?
Groetjes An

hier ook moe moe moe moe..... Ik lees mee...

Ik hoop dat iemand een gouden tip voor ons heeft!!!

In iedergeval, denk ik.... snel voorjaar...zon zon zon zon.. (vitamine Z) Kan ook voor energie zorgen.. (zei ik hopende....)

Groetjes, Anneloes

Hoihoi,
ik had precies dezelfde klachten, wist soms niet hoe ik de dag moest doorkomen, terwijl alle bloedwaardes geheel oke waren!! Uiteindelijk ben ik floradix gaan gebruiken (drankje werkt het beste) kunje gewoon bij de etos halen!! Het heeft mij ontzettend goed geholpen kan er ook niet meer buiten, zogauw ik stop is het een paar dagen klater weer mis. Moemoemoe en hoofdpijn!! Maare het is zeker het proberen waard, ik genoot erna weer volop van mn zwangerschap!!
Succes ermee.

Hi San,

Ben een hele tijd weg geweest van het forum en nu weer terug om te lezen hoe het met iedereen gaat.

Las jouw onderwerp en ik dacht 'jee, dat heb ik ook'. Ik dacht al de enige te zijn (toch goed zo'n forum ;)

Ik ben 25 wkn+4 en ook nog steeds heel moe en misselijk erbij! In de weekenden moet ik zelfs ook nog wel eens overgeven :(

Deze week heb ik een afspraak met de arbo-arts. Ik werk fulltime en misschien is dat ook wel wat te veel...

Ik geniet absoluut van mijn zwangerschap, maar als ik van die energieke zwangere vrouwen zie (ook op mijn werk), hoop ik niet dat mensen denken dat ik me aanstel! Ik ben normaal zo enorm energiek, en kan ik altijd zo lang door met weinig slaap... Onherkenbaar   is deze moeheid voor mij...

Ik zie er wel goed uit hoor, ben nu in mijn gezicht aan het aan komen (door misselijkheid was ik de eerste 3 maanden 5 kilo kwijt in plaats van aan te komen!)
Mijn huid ziet er goed uit enzo... Maar die misselijkheid, enorme moeheid  en die vervelende smaak in mijn mond (niet van het overgeven ofzo) is soms  wel rete irritant...

Maar goed, ik ben blij dat mijn zwangerschap voor mijn kleine mannetje in mijn buik goed verloopt! Dat is en blijft het belangrijkste natuurlijk!

Hoop alleen niet dat mensen denken dat ik me aanstel...

Liefs, Nicky

Terug
Bovenaan