24 weken zwanger en snel moe

ik ben nu 24 weken zwanger en heel snel moe. Wanneer ik de trap op loop merk ik het al. Ook groeit mijn buik nu snel. Heeft hier nog iemand last van, of tips?

Hoi Shirley,

Ik ben bijna 21 weken zwanger en in die moeheid herken ik mij ook, kan slapen als een roos en als ik thuis kom van een dag werken kun je mij opvegen. enige wat ik als tip kan geven is, geef je er aan over en pak je rust :)

Over die snel groeiende buik kan ik niet meepraten, als je niet weet dat ik zwanger ben, zie je het ook niet haha

Ik ben 21 weken zwanger en ook heel erg moe. Daarbij duizelig/licht in het hoofd. Ik heb helaas ook een lage bloeddruk. Advies dat ik heb gekregen is af en toe een dropje of soepje te nemen (zout) en zeer regelmatig kleine tussendoortjes te eten. Tot nu toe nog geen succes helaas.

Ik denk dat het heel normaal is dat je moe bent maar ik zou dit wel melden bij de verloskundige zodat ze goed je bloeddruk en ijzergehalte (wellicht heb je bloedarmoede) in de gaten kunnen houden.

Ik ben laatst op controle geweest ivm duizeligheid en verder zijn mijn bloeddruk en ijzer allemaal goed. Ik kreeg toen wel te horen iets rustiger aan te doen en dit doe ik nu ook.

Waarschijnlijk merk ik aan mijn lichaam dat het allemaal groeit. Mojn buik groeit nu per week ook erg snel terwijl mijn gewicht niet extreem toeneemt. Hij zal wel goed groeien daar binnen

Gelukkig dat de controles in ieder geval allemaal goed zijn!
Rustig aan dan maar... al is dat wel makkelijker gezegd dan gedaan vind ik :)

Terug
Bovenaan