,,,,

Hoi Iedereen,

vandaag is het bij ons misgegaan..... We zijn al bij de Vk geweest en die heeft kunnen zien dat het een miskraam is.

Natuurlijk zijn we erg verdrietig, maar ondanks dat wens ik jullie allemaal een super zwangerschap en een bevalling en een gezonde baby!!

Veel sterkte allemaal de komende weken!!

Wat ontzettend jammer. Ik hoop dat jullie het een plekje kunnen geven. Ik had het bij ons eerste kindje en was er toen behoorlijk onderste boven van. Had ik nooit verwacht. Ook die goed bedoelde opmerking hadden ze achter wege mogen laten, maar goed dat schijnt er bij te horen.

Heel veel sterkte de komende tijd en hopelijk zijn jullie weer snel zwanger!

Gr. mamajo

Wat een schrik zeg,
ik wens jullie heel veel sterkte de komende periode en zoals al geschreven is hoop ik dat jullie het een plekje kunnen geven.

Weet verder niet zo goed wat ik moet schrijven, sorry.

liefs

Oh littleprincess, wat erg voor jullie. Het is zo onwerkelijk om eerst zwanger te zijn en dat het dan ineens over kan zijn. Erg verdrietig allemaal. Ik wens jullie veel sterkte en ik hoop dat jullie snel weer zwanger zijn! Hou de moed erin.

Liefs Fairy

Wat naar!!! Helaas weet ik precies hoe je je voelt... Dinsdag was er op mijn echo al geen hartje te zien. En ik denk dat ik het vruchtje net ben verloren... De vk komt er zo aan. Het is zo onwerkelijk.
Jij ook heel veel sterkte. Hopelijk spreken wij elkaar snel bij een volgende mamaclub. Ik wens jou het allerbeste.
Alle mama's bij wie het wel goed gaat: een heel fijne zwangerschap gewenst.

Liefs,
Dory

Terug
Bovenaan