+

Ja dat was wat ik vanmiddag zag op de test....
WOW we zijn weer ZWANGER!!!! Helemaal verbaasd want had sterk het voorgevoel dat het niet zo was deze ronde... Maar gelukkig had mn gevoel het mis haha.
Na mn MK op 17 augustus slaat de onzekerheid nu wel om me heen... Zeg heel leuk tegen anderen : Geniet want de kans dat het mis gaat is vele malen kleiner dan dat het goed blijft gaan... Maar toch is dat erg moeilijk.
Heb nog practisch geen kwaaltjes... Nu afwachten wanneer die gaan komen. En hopen dat we in juni ons kleine ukje mogen bewonderen.
Ben wel blij dat ik over een week of 3 naar de gyn mag voor een echo. Dus nu 3 weken erg spannend!!!
 
Spannend hoor. Het is wel extra spannend na een miskraam, vond ik zelf tenminste. En er is niets dat je kan doen, alleen maar afwachten en duimen.
Sterkte de komende tijd en ik wens je een fijne, gezonde zwangerschap!
 
Gefeliciteerd!!!
Het blijft altijd spannend.Ben nu zelf na 3,5 jaar eindelijk zwanger na 3x ivf en ben superbang dat het ook misgaat.Maar afgelopen maandag eerste echo gehad (ben morgen 7wk) en alles was gelukkig goed.Dus nu kan ik eindelijk wat meer gaan genieten.

Gr suusje
 
Gefeliciteerd! Heel spannend! Maar blijf relativeren en niet afgaan op je gevoel of op wat je lichaam aangeeft. Ook alsje geen klachten hebt, ben je gewoon zwanger. Ik heb het deze keer zelf ervaren! Ik heb ook een miskraam gehad, maar dat is al 3 jaar geleden. Daarna een gezond meisje gekregen en nu alweer ruim 11 weken zwanger van de tweede. Dus.... een miskraam zegt niets over het feit of je het kunt uitdragen... alleen sta je er gewoon niet meer onbevangen in. Dat is wel heel jammer.

Geniet ervan!!!
 
Gefeliciteerd!!!
Hier ook een miskraam gehad in juni en nu net weer zwanger.
Ook ik denk de hele tijd dat ik er van moet genieten en proberen het los te laten, maar dat is zoooooooooo moeilijk!
Sterkte met wachten, ik mag ook over 3 weken voor een echo.
En............... GENIET!!!!
 
Gefeliciteerd!! Ik kan me je gevoel helemaal voorstellen. Ben nu 5 en een halve week zwanger, maar heb hiervoor 3 miskramen gehad. Ik moet zeggen dat ik wel blij ben (NATUURLIJK!!) Maar het is meer een gereserveerde blijheid. Angst, spanning. Vanalles vliegt door je hoofd. Ondanks dat probeer ik toch te genieten van de kleine dingen. Dus dagelijks wel 20 keer kijken naar de test, gewoon uit puur ongeloof. En dan weer helemaal blij worden als je deze ziet. Of het op bezoek komen van de consultante van Moeders voor moeders, die je verteld dat je toch echt zwanger bent. Ik hoop dat jij tot aan de echo toch ook kans ziet om eens te genieten ook al zal dit moeilijk zijn. Maar nogmaals een dikke, vette GEFELICITEERD!
 
Terug
Bovenaan