25 febr. word ik ingeleid, na keizersnede (2007)

Hoi meiden!

Leuk hoor om iedere keer weer opnieuw te lezen, dat er weer nieuwe baby's geboren zijn. Ik ben nu 3 dagen overtijd, maar nog geen baby voor ons!

Vanmiddag bij gyn geweest. De kleine was vorige week "uit"gedaald, maar is nu weer ingedaald. Ook heb ik een kleine 2 cm ontsluiting. En omdat er ontsluiting is, mag ik woensdag ingeleid worden!!!!!!!! Ik ben er zo zat van... dus kom maar op.

Mijn bekken is waarschijnlijk aan de nauwe kant, en als de baby nog een week langer zou moeten blijven zitten, zou het niet gaan passen. Het is dus nog even afwachten of ik het wel ga redden allemaal, of het gaat passen, anders zal het alsnog een keizersnede worden (maar dit hoop ik dus echt niet... wil het graag op eigen krachten doen, gewoon vaginaal, maar 'geen keizersnede meer!)

Mijn man en ik vinden het reuze spannend (hij vraagt zich af of hij het wel aan kan om mij zo te zien leiden) tja hoort er bij, en ik vraag me natuurlijk af, of ik het wel ga redden en of het gaat passen. Zo spannend, ben erg benieuwd. Wie weet komt de bevalling vanacht nog spontaan op gang, en anders... woe morgen om 8:30u!!

Jullie krijgen mijn bevallingsverslag zo snel mogelijk te lezen!

Liefs supermams

Hi! Leuk nieuws voor je hoor. Ik kan me voorstellen dat je het spannend vind. Gewoon uitgaan van het positieve dat het allemaal gaat lukken. Ik hoop ook voor je dat het spontaan begint. Anders veel succes woensdag en daarna lekker genieten!!

Hoi Mmmh

Ik heb je reactie gister de hele avond door mn hoofd laten gaan, gewoon positief bekijken... alleen das wel lastig hoor! Ik zie alleen maar beelden, dat ik krom sta daar in het ziekenhuis aan het bed, en niet weet hoe ik de weeen op moet vangen. Heb vanacht dus ook ERG onrustig geslapen. Aankomende nacht, gaat mn zoontje gelukkig al bij opa en oma slapen, zo kunnen wij morgenvroeg ontspannen naar het ziekenhuis vertrekken (opzich is dit al wel positief denk ik, dat je "hopenlijk" goed uitgerust vertrekken kunt)... Ik ben ook erg benieuwd of ik aankomende nacht een beetje kan slapen, ik ga vanmiddag expres niet naar bed, zodat ik vanavond hopenlijk dood op ben en nog even lekker kan slapen!!!!!!!!!!!

Ik zit wel met mn darmen, obstipatie, lastig hoor! Vanmorgen maar brinta gehad, ja wat kun je nog meer doen, zo snel voor de bevalling.

Zijn er misschien mensen op het forum, die ook eens ingeleid zijn?? Mijn moeder heeft het ook meegemaakt, en komt als het goed is vanmiddag even langs. Maar als je verhaal te eng is, dan hoor ik dat liever niet vandaag hahahaha.. anders word het helemaal niets vanacht!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Jullie horen het zo snel mogelijk, zou het zo leuk vinden als ik ook de naam van ons kindje bekend kan maken op het forum!

Liefs supermams

Lieve Supermans!

Mijn tip voor vannacht:
neem ongeveer een uur voordat je gaat slapen iets lichts te eten (bijvoorbeeld 2 crackers) dan heb je geen honger.
Daarna neem je een glas warme melk met iets van valeriaantebletje ofzo.
Dan word je rustiger en slaap je beter. Ik neem de laaste week al steeds voor het slapen gaan een tabletje en slaap nog steeds prima!

Als je morgen ontspannen bent, heb je een grotere kans op een geslaagde inleiding.
Ik wens je heeeeel veeeeel succes en 1 ding moet je voor ogen zien:

MORGEN HEB JIJ JE KINDJE IN DE ARMEN!!!!! WOW!!!!

Succes en zet hem op!
Margo

Op mijn uitgerekende datum!!
Morgen ben ik 40 weken, maar hier nog niks hoor..
Heb wel een afspraak bij de gyn morgen omdat die kleine van ons erg draaid, ik hoop ook dat ie morgen goed ligt en ik wat ontsluiting heb...en dat ie zegt: we gaan actie ondernemen!

Bij mijn bevalling van onze dochter in 2006 heb ik weenversterkers geklregen omdat mijn weeen te licht waren.. ik weet niet wat jij krijgt morgen. neem aan ook ween opwekkers!
Het slaat bij iedereen anders aan.
Mijn ervaring: ik kwam in een weeenstorm en in 5 kwartier had ik volledige ontsluiting en in 1 perswee was onze dochter geboren! dus erg snel...

Heel veel succes morgen...ik hoop je snel te volgen

Elise mv Merel en ? (39.6)

Bedankt voor jullie reacties!!!!!!!!

Tja had ook al zitten denken aan een paracetamol, daar slaap ik ook altijd prima op. Maar ik weet ook niet of ik wel wat in mag nemen, want de kans op weer een keizersnede is voor mij wat groter, en als ik dan een ruggenprik krijg, in combinatie met pijnstiller, ach ik probeer het eerst maar is zonder, misschien valt het mee vanacht.

Ik zal proberen zo ontspannen mogelijk naar het ziekenhuis te gaan morgen. Heb al zitten denken om leuke bladen mee te nemen, zodat ik wat te lezen heb. Misschien helpt muziek ook wel. Ik zie het ook allemaal wel! Voor degene die uitgerekend was morgen, succes bij je controle, ik hoop voor je dat er al wat aan de gang is, en dat je ook snel mag gaan genieten!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Jullie horen van me.. Liefs een zenuwachtige "super"mams hahaha

Terug
Bovenaan