25 juli d day

mijn keizersnee is gepland op 25 juli nu alleen nog maar afwachten en aftellen.
ik ben behoorlijk zenuwachtig maar ik heb er veel zin in.
helaas geen augustus baby maar die ene week denk ik er wel bij.
s6 dames voor mij zit het er bijna op
groetjes nathalie
 
Ik ken het gevoel ik weet alleen niet wanneer mijn keizersnee is,maar maak me er erg druk over ook al heb ik al 2 keer een keizersnee gehad...zie er wel tegen op.
Maar het moet er toch uit,en gewoon bevallen mag sowieso niet is alleen afwachten wanneer mn bloeddruk nog meer omhoog gaat en er geen medicatie meer is.Zit nu al aan mn tax met medicatie.

Maar het aftellen is toch ook wel lekker...en je wou liever een augustus baby??
 
nee hoor ik ben al blij dat het komt alleen mijn rede is iets anders een heel verhaal eigelijk eerst te hoge suiker toen te hoge bloeddruk toen maanden alles prima in orde geen reden tot een keizersnee en donderdag een inwendigonderzoek en wat blijkt ik ben te krap nou je kan wel raden hoe ik mij voelde maar ja uit huilen en je instellen op de keizersnee en een voordeel is dat je weet wanneer en dat is ook weer een zorg minder maar ja je weet maar nooit als mijn meisje beslist om toch eerder te komen daar moet ik maar niet aan denken
heel veel s6 en sterkte met het herstel angela
 
Hoi Prince. Ik weet dat bij een keizersnede het belangrijk is dat je goed uitgerust bent. Dan gaat het herstel ook sneller.
Heb van een heleboel mensen gehoord dat een geplande keizersnede ze reuze meegevallen is. De meesten willen in de toekomst niet anders.
Ik heb zelf ook een keizersnede gehad bij mijn eerste, met voorafgaand weeën de hele avond en nacht lang, dan is het zwaarder. Mijn zoontje wilde destijds niet indalen.
Ik vroeg me af wat voor een onderzoek je hebt gehad. Heb nu namelijk aan de gyn gevraagd of ze niet gewoon kunnen meten of mijn bekken groot genoeg zijn voor een kind om in te dalen. Dat schijnen ze niet meer te doen, omdat het een erg pijnlijk onderzoek is. Misschien dat ze bij jou op een andere manier hebben gemeten?
Succes in ieder geval de 25ste! En een spoedig herstel!


 
annet
de gyneacoloog had gevoeld inwendig en dat voelde al krap dus vandaar.
het is wel raar hoor als je dat krijgt te horen ik ben zelf een hele stevige meid en dat dit juist weer te krap moet zijn ongelovelijk
groetjes nathalie



fa1985 ik hou jullie zeker op de hoogte
 
Dat is een hele mooie datum! Mijn uitgerekende datum zoals je zult begrijpen. Ik wil je sterkte wensen volgende week en lees graag of het je toch is meegevallen.
Liefs julimama (althans dat is de verwachting...)
 
Terug
Bovenaan