25 November kijkoperatie.

A

Anoniem

Guest
Hallo dames,

Zoals jullie weten zijn wij ook al heel lang  haast 2 jaar bezig om opnieuw zwanger teraken na een miskraam. Wij hebben haast alle onderzoeken gehad. In Oktober moest ik weer terug komen bij de gynacoloog. We hebben het één en ander gepraat als ik weer ongesteld zou worden dan moest ik gelijk bellen dan krijg ik een kijkoperatie. En ja hoor Donderdag 17 November wer ik helaas ongesteld. Ik heb Vrijdag 18 November gelijk gebeld naar de gynacoloog. Nu aanstaande Vrijdag krijg ik de kijkoperatie waar ik heel erg tegen op ziet tekijken want ik ben nog nooit onder narcose geweest. Ik moet mij om kwart over 8 melden dan komen ze mij halen om naar de afdeling te gaan waar ik op komt te leggen voor mij in orde temaken voor de kijkoperatie. Hier ziet ik erg tegen aan tekijken best wel bang ervoor. Maar we weten allemaal waarom wij het doen om toch een kindje op de wereld te zetten hopen wij nog.

Nou dames ik hou jullie allemaal op de hoogte hiermee en als het achter de rug is dan zal ik volgende week een berichtje erop neer zetten hoe het is gegaan allemaal.

Allemaal de groetjes van Brenda  67 doei doei,  

Hoi,

ik hoop dat het gauw vrijdag is voor je want nu zit je al die dagen in de zenuwen. ik heb een tijdje terug ook een operatie ondergaan en moest ook voor het eerst onder narcose en was erg zenuwachtig. toen ik er was vroeg de verpleegster of ik een tabletje wilde tegen de zenuwen ja graag. toen ik die had ingenomen begon hij al vrij snel te werken ik werd er slaperig van en mijn zenuwen waren weg. toen was het moment daar ik ging onder narcose en de arts vroeg waar ga je over dromen en ik kon nog net zeggen waarover want voor je het eigenenlijk kan beseffen ben je al weg en wordt  het pas gewaar   als je weer bijkomt. heel veel sterkte deze week en ook vrijdag.

groetjes linda

Hee Brenda!

Ik heb deze operatie 1,5 jaar geleden gehad en ik kan je geruststellen. Het valt heeeel erg mee hoor. Een narcose is helemaal niet erg. Je wordt lekker uitgerust wakker en het is maar heel kort he.
Ik ben daarna zwanger geworden omdat ze meteen mijn eileiders hebben opengemaakt(mk helaas maar toch)

Succes!

lfs ing

Hoi Brenda,

Onder narcose gaan is echt niet eng hoor. Ik ben zelf een aantal keren onder narcose geweest.Als ze het slaapmiddel in je infuus spuiten en ze vragen je wat kan je niet eens meer antwoord geven omdat je meteen in slaap valt en voor je het weet ben je weer wakker op de uitslaapkamer. Ik wens je heel veel succes!!

Groetjes Niekie

Hoi Brenda,

Ik ben 3 november voor een laparoscopie geweest. Van de operatie op zich merk je helemaal niets, je kan voor de zenuwen een rustgevend middel krijgen. Ik heb naderhand echter wel veel last van misselijkheid en buikpijn gehad. Ook is mijn conditie flink achteruitgegaan. Je moet na de operatie echt een week rust nemen en dan weer rustig aan beginnen.
De narcose werkt bij iedereen weer anders. Ik ken ook genoeg mensen die na de operatie gelijk weer de oude waren. Ik hoop dat je een goede uitslag krijgt. Succes!!

groetjes Berber

Hallo Dames,

In ieder geval wil ik iedereen bedanken voor de reactie op mijn verhaal.
Daar ben ik echt ook heel blij mee en het doet mij ook heel goed dat er op deze site dat je er niet alleen voor staat. Ook dat er mensen bestaan die ook met je mee leven.
Ik lees zelfs ook iedereen dag de verhaaltjes van anderen waarom ik dat doe vind dat je er zelf ook wat van leert en weet allemaal.

Maar goed dames ik zit 25 November mij tanden op elkaar en gaat voor die kijkoperatie en jullie horen volgende week verder hoe het is gegaan allemaal. Ik moet mij om kwart over 8 melden in het ziekenhuis toi toi toi allemaal. Ik stik van de zenuwen al   mag jullie gerust weten van mij.

Heel veel groetjes allemaal van Brenda (67) doei doei,  

GIRLPOWER!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Het gaat helemaal goed komen hoor!! Geen stresss (jaja makkelijk gezegd)
gr. Inge

IK DENK AAN JE MORGEN!!

En....geen zorgen hoor het is echt goed te goed, ik zou er morgen zo weer gaan liggen!

Heel veel succes en een voorspoedige uitslag (dat ze maar niets raars vinden, en je moet weten, na een laparoscopie ben je vermeerderd vruchtbaar)

Liefs,

Cynthia

Terug
Bovenaan