25 weken en de baby amper voelen

<p>Hoi, </p><p>ik ben nu 25 weken zwanger en voel heeel soms een klein licht schopje.</p><p>mijn placenta ligt aan de voorkant. Nu zei mijn gynaecoloog dat je pas vanaf 28 weken de baby elke dag moet voelen. Maar aangezien ik nu nog amper wat voel ben ik benieuwd of ik überhaupt wel wat ga voelen. <br /><br /></p><p>zijn er meer die zoveel geduld moeten hebben? <br />Ik maak me soms best zorgen of alles wel goed gaat daar binnen pffff</p>

Lieve bijtje,
Bel aub bij zorgen de verloskundige want je stress is niet goed voor de kleine. De baby niet voelen is een indicatie voor een echo. Ze kunnen je beter geruststellen dan hier op de forum.

Ik had placenta de 1e x ook voor, en voelde toen de baby pas vanaf 22-23 wk. En met 25 heel af en toe en heel licht. Als je soms maar wat voelt is t ok. En miss heeft je vk wel een hartjesspreekuur? Hier kan je wekelijks even komen luisteren naar t hartje ter geruststelling..

Had met de 1e ook placenta voor en ik voelde dagelijks vanaf 16 weken. Misschien verschilt het ook ik de mate dat je zelf steviger bent? Me schoonzus heeft ook placenta voor is nu 23 weken maar voelt ook amper. Ik ben maatje 36 en zij is 44. Misschien maakt dat ook nog verschil?

Nou je hoef je niet druk te maken hoor. De baby is nu heel klein en als het wat groter is dan zal het zeker schoppen en geloof me je gaat het voelen. #komt goed

Mijn placenta zit achter en voelde ook pas de kleine echt duidelijk vanaf 27 weken. En zelfs toen alleen als ik erop focuste. Nu 30 weken en nu voel ik het heel duidelijk..

Ik zit in hetzelfde schuitje. Placenta ligt ook deels aan de voorkant en voel sinds een week pas schopjes en ook niet elke dag. Ben nu 23 weken.. bij mijn zoontje voelde ik veel eerder schopjes dus maak me nu ook wel eens zorgen.
En bij mij heeft een echo maken geen zin want 3 dagen later kan ik me weer zorgen maken als ik weinig of niks voel?
Het scheelt wel als ik in de avond rustig ga liggen in de bank en ontspan.. dan voel ik wel steeds vaker beweging☺️
Hopelijk ga je snel wat vaker iets voelen?

Terug
Bovenaan