25 weken zwanger en vakantie naar Azië

<p>Wie is er weleens op vakantie geweest met een zwangerschap van ongeveer 25 weken naar Azië.</p><p>Ik wil nog info vragen aan de verloskundige, dokter en ggd maar dacht vraag het hier eens.. </p><p>Het gaat om Hong Kong of Bangkok </p>

Zie de reactie hierboven. Ik had het niet gedaan.. Maar dat is mijn mening natuurlijk!
Misschien een vakantie in Europa? Je zit sowieso met een medische check met vliegen waar je rekening mee moet houden.
Wij zijn tijdens mijn zwangerschap naar Frankrijk gegaan. Vond het ver zat hihi! Volgend jaar maar weer verder weg. 

Ik ben met 24 weken twee weken naar Thailand geweest, heerlijke vakantie gehad! Ik zat wel aan de kust, dus iets minder last van muggen. En ik zorgde er 's avonds voor dat ik lange kleding droeg (vooral broek), en gebruikte goede aniti-mug met deet. Heb bijna geen muggenbeten gehad.
Ik heb echt geen spijt gehad van de vakantie en heb heerlijke weken gehad. 

Wij zijn net een maand geleden naar Vietnam geweest voor 3,5 week. Ik was toen we gingen 13 weken zwanger. Heb goed met deet 30% gesmeerd en we zijn niet malaria gebieden gegaan. Heb hier echt geen spijt van, het was heerlijk! Heb meerdere Europese zwangeren vrouwen gezien, en genoeg zwangere vietnameese vrouwen. De mug die zika kan overbrengen (dengue & gele koorts mug) komt ook voor in delen van Europa, Afrika en Amerika. Dus je moet overal uitkijken en je beschermen. 

Wij zijn net een maand geleden naar Vietnam geweest voor 3,5 week. Ik was toen we gingen 13 weken zwanger. Heb goed met deet 30% gesmeerd en we zijn niet malaria gebieden gegaan. Heb hier echt geen spijt van, het was heerlijk! Heb meerdere Europese zwangeren vrouwen gezien, en genoeg zwangere vietnameese vrouwen. De mug die zika kan overbrengen (dengue & gele koorts mug) komt ook voor in delen van Europa, Afrika en Amerika. Dus je moet overal uitkijken en je beschermen. 

Dames bedankt voor jullie reactie. 
Fijn om te horen dat er ook mensen zijn die het hebben aangedurft. En ik snap de mensen ook die het niet hebben gedaan want het is wel een risico maar goed het blijft toch je persoonlijke keuze.
Ik twijfel dan toch

Terug
Bovenaan