25 wk. zwanger en bijna geen buik! Wie kent dat?

Hoi!

Ik ben zwanger van mijn eerste en nu 25 wk. Ik voel me prima,ik voel me kindje vanaf de 18 wk. al. Maar ik heb nog steeds heel erg weinig buik terwijl ik vrij slank gebouwd ben en ookal zegt mijn verloskundige dat het allemaal prima is, ik maak me toch druk en ben er onzeker over. Wie heeft dit ook en kan mij geruststellen?

Groetjes!

Hoihoi

Heel herkenbaar hoor! Ik ben nu ruim 35 weken zwanger van m'n eerste kindje en heb nu pas eindelijk een beetje een buik, maar nog steeds krijg ik bijna dagelijks te horen dat ik een bescheiden buikje heb!
Afgelopen vrijdag was mijn laatste werkdag en zelfs toen was er nog een verbaasde collega die dacht dat ik een week of 24 zwanger was
Ik heb me daar ook een tijdje best druk om gemaakt, maar nu ben ik er eigenlijk wel erg blij mee.  Ben nu met verlof, maar ben nog behoorlijk mobiel en kan nog veel doen met m'n bescheiden buik!
Ik heb me inderdaad ook even zorgen gemaakt of de baby wel goed groeit en heb dit met de vk besproken. (dat zou ik jou ook zeker adviseren) Volgens de vk krijg ik een ruime 7-ponder, dus zo zie je maar weer dat het formaat van je buik eigenlijk niets zegt

Ik wens je nog een fijne zwangerschap en zou je zorgen zeker even bij de vk neerleggen. Maar probeer jezelf maar gelukkig te prijzen met je kleine buikje,want daar ga je later nog een hoop plezier aan beleven! (die van mij begon trouwens vanaf week 32 ineens als een gek te groeien, dus er is nog hoop )

Liefs, 10e

Dank je voor je reactie....
Elke keer als ik bij mijn verloskundige ben begin ik weer over mijn bescheiden buikje ... en elke keer stellen ze mij gerust, maar toch blijft het knagen bij mij! Heb volgende week, dus met 26 wk., een extra echo om me gerust te stellen. Effe kijken hoe het er van binnen voor staat!  Dus dat is wel fijn!

Jij ook nog fijne zwangerschap!

Groetjes!

jaaaaa,

heel herkenbaar hoor. Toen ik 20 weken zwanger was zag je nauwelijks iets, ben ook pas vanaf een week of 18 of 20 zwangerschapsbroeken gaan dragen. Toen ik met verlof was (vanaf 36 weken) groeide ik wel wat harder hoor.

Enne...ik heb een kerngezonde dochter gekregen van 7 pond en 50 cm. De grootte van je buik zegt echt nix!

Geniet maar lekker van je zwangerschap, en van het feit dat je buik (nog) niet in de weg zit...

Ukkie26

hoi hoi,
een vriendin van me had ook pas rond 6,5 maanden een groeiend buikje. daarvoor zag je het amper. maar ze is ook bevallen van een mooie dochter van tussen de 7 en 8 pond.

groetjes,
Petra

Kenissen en familie van mij die slank en lang zijn hadden ook niet echt een dikke buik, maar kregen toch prachtige baby's van 7 of 8 pond!
Het zegt dus helemaal niets!

Pff ik ben dus niet de enige die denkt van goh had toch wel meer buik verwacht, haha
En dalijk hebben we zo iets pff wat een buik. Maar ik maak me soms ook een beetje zorgen. Vooral omdat ik de klein nog niet echt voel schoppen ofzo. Af en toe denk ik iets te voelen, maar niet dagelijks. En dat verwacht je toch wel met bijna 20 weken. Tis ons eerste kindje dus allemaal zo nieuw.

Liefs nathalie

Hoi hoi,

Hoor hier eigenlijk niet thuis maar zag je vraag.

Toen ik zwanger was van Sven kreeg ik  pas rond week 22 een buikje waardoor ik mijn gewone broeken niet aankon. Ook ik heb altijd een bescheiden buik gehad. Ik maakte me er ook erg veel zorgen over maar toch was altijd alles goed met ons knulletje.
Wat bleek: Sven groeide meer richting mijn ruggengraat ipv naar voren. Dat kan bij jou dus ook het geval zijn.

Uiteindelijk was Sven helemaal gezond bij de geboorte. 50cm en 2900 gram.

Groetjes,
Maike
Mama van Sven, 28-7-2007

Terug
Bovenaan