25 wk zwanger en vage klachten

Hallo allemaal,

Waar ik me eerst nog druk maakte over borst of fles voeding, is het nu toch veel serieuzer. Heb hele nacht niet geslapen vanwege enorme krampen in de buik, dus heb de ha gebeld voor een afspraak. Kon gelukkig vrij snel terecht, maar ook hij heeft geen idee wat het kan zijn, dacht nog aan een hele vroege bevalling, maar gelukkkig bleek dit niet zo te zijn. Nu moet ik morgen naar de gynaecoloog voor onderzoek, omdat ik volgens de ha nog niet zo'n dikke buik en ij bang is dat ons kindje een groeiachtestand heeft.   Mag nu voorlopig niks doen, niet zwaar tillen en bukken, begrijp er niks van voelde me zo goed tot gisteravond.

Herkent iemand dit en heeft iemand enig idee hoe dit gaat aflopen.
 
Hoi ctje,

maak je er alsjeblieft niet te druk over. Ik heb hetzelfde meegemaakt 3 weken geleden.
Ik heb me toen echt de aller ergste senarios in mijn hoofd gehaald.
Toen ik de echo kreeg bleek dat het kindje harstikke gezond was en er was dus niets aan de hand.
Doe het inderdaad wel lekker rustig aan en luister naar je lichaam.

Succes,
Carla
 
quote: ctje schreef document.write(friendlyDateTimeFromStr('30-03-2005 14:04:09'));

Hallo allemaal,

Waar ik me eerst nog druk maakte over borst of fles voeding, is het nu toch veel serieuzer. Heb hele nacht niet geslapen vanwege enorme krampen in de buik, dus heb de ha gebeld voor een afspraak. Kon gelukkig vrij snel terecht, maar ook hij heeft geen idee wat het kan zijn, dacht nog aan een hele vroege bevalling, maar gelukkkig bleek dit niet zo te zijn. Nu moet ik morgen naar de gynaecoloog voor onderzoek, omdat ik volgens de ha nog niet zo'n dikke buik en ij bang is dat ons kindje een groeiachtestand heeft.   Mag nu voorlopig niks doen, niet zwaar tillen en bukken, begrijp er niks van voelde me zo goed tot gisteravond.

Herkent iemand dit en heeft iemand enig idee hoe dit gaat aflopen.


Hallo,

Ik herken dit van mijn vorige zwangerschap en deze zwangerschap heb ik het ook in lichte mate gehad. Bij mij was het volgende aan de hand. Ik heb in het verleden een buikoperatie gehad (kijkoperatie) en ivm chronische darmontstekingen waren er bij mij verklevingen in de buikwand gekomen. En door de groei van de baarmoeder word dit op brute wijze losgemaakt en dat doet heel heel veel pijn. Ik moest toen ook komplete rust houden. En deze keer heb ik het weer gehad maar dan in lichte mate. Maar misschien zijn het bij jouw wel darmkrampen of heb je gewoon een groeispurt van je baarmoeder. Maak je nu in ieder geval maar niet zo druk. Ik weet het is niet makkelijk, ook ik was in paniek bij de eerste toen ik dat had. Maar deze keer wist ik waar het vandaan kwam. En je hoeft met 25 weken echt nog niet zo een dikke buik te hebben hoor, en toch groeit je kleine dan heel goed. Mijn schoonzus had bij haar zwangerschap ook maar een heel klein buikje. Zelfs op het laatst, je kon haast niet zien dat ze zwanger was. En er is toch een behoorlijk kindje uitgekomen. Zolang je baarmoeder op het niveau van je zwangerschap is, is het eigenlijk wel goed. Heel veel succes morgen, laat je wat weten?



liefs W.

 
Ik heb net zo ´n nacht achter de rug. Het leek wel of ik ongi moest worden. Overdag had ik het af en toe ook. Ik ben nu 23 weken. Ik hou het maar op een groeispurt of zo hoewel ik midden in de nacht op het punt stond de vk te bellen! Ook ik was bang dat het weeën waren. Maar toen ik rustig ging liggen en er niet meer aan dacht werd het minder. Ook werd het niet erger dus dat stelde mij gerust.
Zo te lezen komt het dus vaker voor in deze periode?
 
Terug
Bovenaan