25 wkn zwanger en kiespijn in het weekend!!!!!

A

Anoniem

Guest
ok nou de titel zegt het eigenlijk al, ben 25 weken zwanger en heb zoooo'n kiespijn, ik denk onstoken zenuw, is me eigen schuld ben al veel te lang niet naar de tandarts geweest en rondgelopen met een kapotte kies. wie heeft hier ervaring mee of weet wat ik moet doen, het is nu zaterdag, dus er is ook niet zomaar een tandart beschikbaar behalve op het spoednummer.
hopelijk heeft iemand tips.
groetjes susu.

De weekendtandarts bellen. Ik had dit in het hemelvaartsweekend. Is zeker / juist een reden de arts te bellen. Verdoving is geen probleem bij zwangerschap. Mijn tandarts is hiervoor speciaal op curcus geweest en kon me dit vertellen in mijn zwangerschap. Sterkte en lekker die zenuw laten verwijderen!

Hallo

Je kunt idd het beste het spoed nummer bellen wat daar is dat nummer voor.
ik ben zelf tandartsassitente en ik weet dat als het echt een ontsteking is het niet van zelf over gaat, en als je er dan bij zegt dat je in verwachtin bent dan houden ze er rekening mee met het geven van het soort verdoving. (ook ivm met het maken van foto`s even duidelijk aan geven dat je zwanger bent.)

veel sterkte

groetjes ellen

Hoi Meis,

Ik denk dat je ff de weekenddienst moet bellen,toen ik 25 weken zwanger was had ik het toevallig ook,maar gelukkig had ik geen kapotte kies.Zeg wel ff bij de tandarts dat je zwanger bent ivm verdovingen en foto s die ze kunnen maken.

succes ermee meid.

lfs nice(bijna 29 weken zwanger)

hey dames, bedankt voor de reacties, ik ben tot mijn grote schaamte nog niet naar de tandarts gegaan, heb namelijk ook een beetje vrees voor de tandarts, daarom ben ik zolang niet niet heen geweest, als het morgen nog net zo erg is ga ik zeker heen, maar op dit moment is het weer wat gezakt, zolang ik niet met mn kiezen opelkaar kom
bedankt!!
groetjes susu.

Hoi

Ik heb precies hetzelfde! Mijn verstandskies moet er al een tijdje uit en ook ik heb het steeds uitgesteld. Soms gaat het weer goed en heb nergens last van, maar op het moment is het weer erg pijnlijk. Ben ook al een tijdje niet naar de tandarts geweest omdat ik een andere wil. Was ik maar voor mijn zwangerschap gegaan!
Als het zo door gaat moet ik echt een afpraak maken want word soms gek van de pijn. Ben blij om te lezen dat ik niet de enige ben...
Ik laat wel weten of ik daadwerkerlijk een afpraak heb gemaakt.

Groetjes marian

he. Je moet toch echt even langs de tandarts gaan. Ik heb het ook gehad en bleef het maar uitstellen ( omdat ik niet zo goed durfde..!) Maar uiteindelijk geweest en toen moest met spoed de kies worden getrokken. Heb er echt heel erg tegen op gezien maar
 uiteindelijk was dat echt niet nodig geweest. Voelde er niets van.
had ik toen maar eerder gegaan  had ik niet al die pijn hoeven hebben...gewoon gaan dus! En zeg het tegen de tandarts dat jet het spannend vind om te komen, kan hij daar rekening mee houden.

Oh, ik ken dat. Ik ben ook doodsbang voor de tandarts, maar moet zeggen dat ik sinds een jaar of twee de moed heb opgebracht om te gaan. De eerste keer dat ik weer ging was een soortgelijk geval: zwanger, met kapotte kies die uiteindelijk natuurlijk moeilijk ging doen. Heb hem er toen uit laten halen en het was de stress en de pijn die eraan vooraf ging niet waard, die was tien keer zo erg. Sindsdien maak ik meteen na mijn afspraak een nieuwe afspraak, zodat ik er aan vast zit.
Dat werkt.
Ivy

Terug
Bovenaan