*&^%$

A

Anoniem

Guest
Zo dat moest er ff uit!

Vanmorgen vroeg uit de veren om toch maar een test te doen, want mochten we zwanger zijn dan moeten we racen naar onze ouders om hen tegen te houden om hun vakantie te boeken (ze zouden dan gaan rond de tijd dat ik dan uitgerekend zou zijn).

Ga ik naar de w.c. om urine op te vangen, veeg ik een beetje rozeachtig/bloederig substantie af....
Sjit. Tja komt de ongi er echt aan of is het een innestelingsbloeding (wel laat na 12 dagen?)

Het was echte even een deja-vu, zo is het ook gegaan bij mijn vorige zwangerschap.
Op mn nod ook bloedverlies en twee dagen later was er ook niks (net als vorige maand) de derde dag na mijn nod toen een test gedaan, bleek zwanger. Vorige maand ging dit verhaal helaas niet op. Dus ga er nu vanuit dat dat ook niet zo is.
En de test....ook negatief.

Dus dan zal het wel niet.
Wat ik zeker *&^^$% vind is dat het nu dus niet op gang komt (tenminste daar ga ik vanuit ook na vorige maand), het duurt dus weer 2/3 dagen voordat het echt op gang komt, vanaf wanneer moet je dan tellen dat je echt je eerste dag van je cyclus weer hebt?

pfff nou dat was het ff :(

Jeetje meid, wat een domper.

Volgens mij zou je dus vandaag moeten gaan tellen. Maar ja dat weet ik dus ook niet zeker.

Ik wil je wel heel veel succes en sterkte wensen met de volgende klussessie!

Groetjes Tamara

ja meid dat is zeker ...... echt balen!!!
ik denk ook dat het vandaag is maar durf het ook niet zeker te zeggen vanaf wanneer je moet tellen!
hoop dat je straks gauw weer kunt klussen meis

liefs

ik denk ook vandaag
aangezien ik soms ook heb dat het ff duurt voordat het op gang is zo een 2 dagen na de eerste tekens van bloed
en ja balen is het zeker
Groetjes

Hoi,

Ik loop inmiddels bij de gyn en moet bloedprikken op cyclusdag 3 enz. Maar dat even ter zijde.
Zij zegt dat ik als dag 1 de dag aan moet houden dat mijn ongi vóór 18:00 uur doorzet.
Volgens mij is dat ook 'de regel' als het gaat om menstruatiedagen tellen.

Succes ermee!

Liefs Daisy

misschien is het een idee om een ovulatie test te proberen? Ik dacht namelijk (heb een regelmatige cyclus) dat ik rond dag 14 mijn eisprong zou hebben.
Deze maand een ovu test gedaan en dit bleek dus al op de 11e dag...

Dus misschien voor jou als je niet precies weet wanneer je moet beginnen met tellen is dit een optie? :)

xx

Terug
Bovenaan