???

Ik lijk wel gek, maar ik heb echt het idee dat ik verder ben dan 29 weken en 3 dgn....
Mijn buik is enorm, al bijna net zo groot als bij mijn 1e op het laatst, ik heb het gevoel alsof ze afgelopen weekend een zak aardappelen bij de baby in de buik hebben gestopt zo zwaar is mijn buik ineens, m'n tieten lekken ineens en ik heb echt af en toe het gevoel van stuwing , ik ben moe moe moe en ik vind alles ineens teveel en te zwaar en pffffff!
Sorry, moet het ff kwijt....Ik lijk wel 38 weken zwanger zoals ik me nu voel!
 
Heel herkenbaar! Ik ben nu 29 weken en 4 dagen en heb tot nu toe (zeker vergeleken met de vorige 2 zwangerschappen) niets te klagen gehad. Maar nu heb ik het met vlagen ineens zwaar! Super pijnlijke borsten die idd lekken, een dikke buik die nu echt in de weg zit en enorm dikke handen en voeten van het vocht. Ik voel me nu echt heeeel erg zwanger. Heeft bij mij ook wel erg met de war,te te maken, denk ik. Kan ik normaal gesproken al niet zo goed tegen.
Ik had me voorgenomen om nog 1 keer te gaan genieten van het zwanger zijn en probeer dat zoveel mogelijk, maar pffff! Fijn om even te kunnen klagen! Het regent hier inmiddels pijpestelen terwijl het gister nog bloedheet was. Hopelijk blijft het nu even iets koeler, dan ga ik weer lekker verder genieten ;-)
 
Ow, ik ben zo blij dat ik niet de enige ben! Ik ben helemaal geen pieperd en klaag niet snel, maar ik moest het echt ff kwijt, haha!
Vandaag was een heerlijk koel dagje inderdaad. Lekker :)
Zou misschien best aan het weer kunnen liggen! Ik zal et eens in de gaten houden of k verschil merk! Vandaag voelde ik me in elk geval een nijlpaard ipv een olifant ;)
 
Hier 28 week en ik heb van het begin af aan al het gevoel dat ik verder ben..... Draag al sinds een week of 5 zoogpads in mijn bh's, moet sinds de 8e week al positiekleding aan en ik kan zo meedoen met the march of the penguins.....
En dan idd dat warme weer... ben er af en toe al zo klaar mee
 
Ooh ja, wat fijn om even mee te mogen klagen! Ik voel me ook zoooo zwanger. Pfff, s nachts slaap ik slecht, mijn bekken doet aan alle kanten zeer, ik beweeg als een oud wijf, moet elke middag even gaan liggen (als het kan), heb geregeld harde buiken en omdat ik al vanaf het begin (door het overgeven) niet meer mag werken voelt het alsof ik oneindig verlof heb... en hoe leuk en prettig dat ook klinkt, het is ook behoorlijk saai en langdradig zo.
Bij mijn eerste was ik rond deze tijd nog lekker actief en kon ik nog wel even door, nu hoop ik dat deze wat eerder komt (of gehaald wordt) dan 40 weken, want nog 10 weken klinkt nog best lang....

Maar even klagen lucht wel op :)
Nu weer even genieten van het getrappel in mijn buik, vanmiddag naar de gyn op controle.

Sterkte dames!
 
Terug
Bovenaan