:-( :-(

Nou moest nu eigenlijk op het cb zijn voor de 2e spuiten en eindelijk weer wegen!
Was al stressen, moest de kinderen bij vriendjes ophalen, snel thuis voeden en de kinderen omkleden, de 2jongste allebei alles onder de poep, hoor ik de oudste ineens roepen,mama ik heb gespuugd! hij had al een beetje hoofdpijn, maar ik denk ga ook maar tempen, 39.5!!?? nou dat had ik ook niet verwacht.
Jeetje zeg, alles tegelijk :(
nu weet ik dus nog niet wat ze weegt, is al ruim 6wk geleden, was zo blij dat ze eindelijk weer gewogen zou worden, nu dus weer wachten tot ze morgen terugbellen voor een nieuwe afspraak,grr
Wat een rot dagen zijn er toch!!

Nou ik ga maar weer een wasje doen voor de afwisseling,,whaha

Pfff...one of those days!
Hier lijkt het ook altijd wel alsof alles tegelijk komt, en dat meestal rond 18:00.
Dan moet het eten klaar, gaat de telefoon, is de hond lastig, wordt aan de deur gebeld, manneke moet een voeding, vaders moet zo nodig nog iemand bellen... en moeders is op zo'n moment rijp voor een gesticht.

Kun je niet naar een weegmomentje tussendoor gaan als de kids op school zijn?

Hopelijk gaat het met de oudste al wat beter, beterschap in elk geval! Ook voor jou ;-) hihi

xxx

haha bij jouw ook al zo'n drama soms!
gister had ik dat ook.
mijn vriend had nachtdienst dus hij lag 's ochtends te slapen kan ik natuurlijk niet wakker maken.
shoonmoeder stond net onder de douche.
maar natuurlijk 10 minuten voordat ik weg moet naar school gaat alicia huilen, ik ga kijken, poeh wat stinkt het op haar kamer, snel kijken. alles zat helemaal onder de poep!! bedje alicia alles. nou snel alicia schoongemaakt met een washandje. als pappa wakker was zou hij wel even gaan douchen. bedje leeg gehaald. zal me schoonmoeder dan daarna wel even nieuwe overtrek en alles op doen.
pff dacht eindelijk klaar. maar niet dus. whèèèh honger!!!! pff fles gegeven... naar boven gelopen en gezegt dat ze in de box ligt. en dan naar school... kom ik erachter dat mijn band leeg is. dus ook nog is even snel oppompen!

was al moe voordat mijn dag begon!

Enne meiden tel bij die momenten nog maar eens 3kinderen op,,Whaha,, nou ja heb dan wel geen hond, maar wel een papegaai ;-p

Ja ik wil proberen om haar maandag mee te nemen naar de ka, dan krijgt de oudste nog vaccins, dus kan hij die misschien ook bij ons meisje meteen zetten en ook wegen (wil zo graag weten wat ze weegt,,haha), ga hem morgen even bellen, dat is zo´n leuke vent, gister nog geweest met mn jongste zoon voor een check-up,,haha,, alles was ok trouwens!!
Moet eigenlijk de kinderen al op bed hebben, maar pfff, geef mezelf even 5min ;-)

Terug
Bovenaan