26 jaar, moeder van drie en babykriebels

A

Anoniem

Guest
aaahhh...waar komt het ineens vandaan? Vorige week was ik bij wijze van nog zeer tevreden over ons gezinnentje. Mijn oudste zoon is bijna 6, mijn meisje 2,5 en mijn jongste zoon vorige week 1 geworen. Mijn schoonzusje is 8 weken zwanger.
En ik kan het voor mezelf niet ontkennen...ineens voelt 4 kinderen als heel compleet en 3 als net niet. Ik kan natuurlijk best nog even wachten. We willen komend jaar een huis gaan kopen....mijn man heeft zn opleiding klaar en een hele goede baan...ik ben mn bedrijf aan t opstarten.
Wachten tot we in ons nieuwe huis gesetteld zitten tot mijn zoontje 2 is? Of gewoon meteen doen? Kan iemand mij helpen bij mn twijfels?
Groetjes MamaLina

Het is jullie keus, jullie moeten erachter staan en het doen...wij niet!
Wij kunnen allemaal wel ja of nee roepen... maar het is echt een beslissing die je samen moet nemen!
Volg jullie gevoel!
s6 met je beslissing!

je vraagt of iemand je kan helpen met je vraag, maar heb je het al met je vriend besproken hoe hij erover denkt?

mischien dat jullie samen de voors en tegens op kunnen noemen en kijken wat het beste uitkomt/past.

hallo,

deze keuze moeten jullie samen maken!en idd wat broertje of zusje zegt voor en tegens naast plkaar zetten geeft ook meer inzicht!
maar je gevoel is natuurlijk ook belangrijk!
Me vriend en ik hebben ook pas gesloten om voor een 2e kindje te gaan,laat na onze vak me spiraal eruit halen das begin juni!
maar wij hebben het ook besloten door voor en tegens naast elkaar te zetten en wij hadden meer voors!
succes met je keuze!

gr saskia

Terug
Bovenaan