<p style="text-align: left;">Ik zit er helemaal doorheen en kan van niets nog genieten .. ik ben een lesbische vrouw van 28 jaar .ik heb een relatie van 7 jaar achter de rug .. ik en mijn partner hebben 2 jaar geleden besloten aan kinderen te beginnen. We hebben een mooie lieve zoon die 28 augustus 1 jaar word. Alles ging perfect, al snel wilden we een tweede kindje dus aangezien wij 2 vrouwen zijn begonnen we terug aan kinderen. Inmiddels ben ik 26 weken. 4 weken geleden heeft mijn partner mij plots bedrogen terwijl dit totaal tegen haar principes is.. sindsdien leven wij apart en ik een helse ruzie, ze beweerd dat die avond het niet waard was om ons gezin op het spel te zetten maar toch beslist ze om niet verder te gaan met de relatie. Dit terwijl ik zwanger ben, ik voel veel woede angst en onzekerheid.. ook zou ik het liefst er niet meer zijn… ik was er altijd tijdens haar zwangerschap.. en ik mag het zwaarste alleen doen.. ze wil er wel zijn bij de bevalling en ons tweede kindje erkennen maar ik twijfel enorm of ik dit ga doen.. het doet me pijn haar te moeten missen , dat ik er alleen voor sta.. ik zou haar het liefst terug ik men armen nemen. Ze is immens hard veranderd op korte tijd.. bedrog.. agressief… heel opvliegend.. totaal niet de persoon dat ze ooit was.. en wetende dat we 5 weken geleden nog over een huis kopen en derde kindje spraken.. men hoofd staat gewoon op ontploffen, ik kan er niet bij.. sommigen denken dat zij een postnatale depressie heeft.. ik weet niet wat te doen.. ? kan dit überhaupt nog goed komen.. wat met het kindje dat binnen drie maanden geboren word.. sluit ik haar buiten in de hoop dat ze spijt krijgt.. of laat ik haar toe.. ik zelf voel me steeds meer weg glijden.. het enige waar ik momenteel een beetje van kan genieten is van ons zoontje.. alleen word ik ook al gek bij de gedachte dat hij binnen 11 dagen verjaard .. </p>