26 weken !!!

Iedere keer weer mijlpalen. En iedere keer weer iets meer spulletjes. Het begint er serieus op te lijken hè? Ik ben nu net 22 weken (eind oktober uitgerekend..)
Wij hadden een paar weken terug de kinderwagen besteld want op bepaald kleuren zou er een levertijd van 8 tot 12 weken zijn, wat denk je na drie weken belde ze gisteren dat hij al binnen is! Dus YES vandaag opgehaald, super leuk toch?! Hij gaat nog wel naar boven hoor, maar vandaag staat hij hier in de huiskamer te pronken hihi!

Geniet ze!

Groetjes!

Hoi Petra,

Ik ben morgen 26 weken, we schelen dus maar 1 dag...  met de uitgerekende datum tenminste. Is toch een prettig idee dat de kleine het misschien zou overleven als hij/zij nu geboren zou worden! Ik vind het ook wel een goede mijlpaal!

Ik kan je trouwens vertellen dat het kraamverband dat ik het pakket zit bij  veel vrouwen niet eens genoeg is! Alhoewel ik de vorige keren vrij snel ben overgegaan op maandverband, daar voelde ik me toch een heel stuk prettiger bij... zo'n giga luier in je slip is echt niks..   ha ha!

Nog 14 weken te gaan!

Groetjes, Michele (25+6 van de 3e)

jahoe.

lekker he. zo een mijlpaal.
voor ons ligt de mijlpaal nu op 28 weken, wij krijgen een tweeling en ik ben echt al ontzettend blij als we in iedergevel tot ver na 28 weken halen. maar bij 28 weken gaan we lekker uit eten met z'n 2e om het te vieren.
daarna verleggen we de mijlpaal naar de 35 weken. en daarna zien we het wel.

en over je kraampakket, echt geloof me die kraamverbanden heb je echt nodig!!!!!!
heel ranzig maar ik had er echt niet genoeg aan. hahahahha dus haal maar een extra pak!!!! en grote slips want anders zit het helemaal voor geen meter hahahahah. ik heb de grote slips al in huis gehaald hahahhaha echt gezellig hoor als je die in de was heb gehad heel charmant aan de waslijn hahahhahha.

x martina

Haha, die kraamverbanden zijn echt nodig hoor! Ik had ook te weinig... En dan ben ik nog wel de eerste 5 dagen in het ziekenhuis geweest. Als het vloeien minder wordt kun je overstappen op gewoon maandverband. Dat zit toch iets prettiger.

Groetjes,
Nelly 25w3d

Terug
Bovenaan