:)

Hallo dames,
Vandaag bij de Vk geweest het gaat al snel zeg alweer 25 weken zwanger en ze zei het gaat straks alleen nog maar sneller ik zeg ik kan niet w8ten.
Mijn kaartjes voor de Jongegezinnenbeurs zn ook binnen heb dr al zin in:) zijn dr meer dames die erheen gaan ofniet??

Grtjes Linda
 
Fijn dat alles goed gaat :) en ik kan ook niet wachten tot ik de kleine uk in mn handen krijg:D!

Ik ga ook naar de jongengezinnenbeurs:D dus ben benieuwd:D op welke dag ga jij?

liefs x
 
Fijn dat alles weer goed was bij de vk! Ik ga ook naar de jongegezinnenbeurs op zaterdag 5 november. Ik heb nog wat spulletjes nodig en hoop dat wat leuke aanbiedingen te scoren.
 
Ja ik ga ook op zaterdag ja idd ssteef is ook zo we zn ook bezig voor een koophuisje in dongen en anders maar verder huren gezellig dat je ook gaat Ugly Betty misschien kunnen we mekaar daar zien?
Zou leuk zn zie je een gezicht bij een naam.
Hoever zn jullie nu zwanger?
Ik 25 weken

Xxx
 
Hoi

Ik ga ook op zaterdag 5 november:D haha gezellig misschien zien we elkaar idd wel :) lijkt me leuk.. hebben jullie eigenlijk ook hyves,of facebook?

ik ben nu 23 weken zwanger xx
 
Zou graag willen gaan maar heb er echt de puf niet voor. Kan maar kleine stukjes lopen en heb dan al last van rug en bekken. Werk nu ook halve dagen dus zou het ook niet eerlijk vinden om dan in het weekend al mijn energie te verbruiken. Maar ik ga over een weekje met een vriendin op mijn vrije dag naar KinderCompagnie, lekker op ons gemakje babyshoppen. Schijnt ook een leuke winkel te zijn volgens mijn vriendin.

Maarre iedereen die gaat naar de jongegezinnenbeurs; HAVE FUN :-D

xxx Kirsten
 
@ ssteef heb je me gevonden op hyves of op fb want heb je niet meer gesproken of ben je niet vaak online??

@ kirsten heel veel sterkte met alles meid veel plezier met babyshoppen maar zal wel goedkomen:).

 
Terug
Bovenaan