%@$%&*$

A

Anoniem

Guest
Hoi,

Nieuw hier op het forum... dus gelijk maar even alle frustraties eruit!

Inmiddels 10 maanden bezig en tot nog geen geluk. Inmiddels ben ik 8 dagen overtijd(morgen toch maar even testen).

Zo langzamerhand word ik bijna gillend gek als ik langs babywinkels loop/zwangere vrouwen zie/bevallingsverhalen aan het kijken ben.

Nog goeie tips ter afleiding?(misschien dat ik wel vast wat voorbereidend breiwerk ga doen...)

Liefs

Welkom!
Je kunt hier inderdaad lekker alles kwijt! Er zijn hier genoeg meiden die (jammer genoeg) veel ervaring hebben!

Jeetje, 10 maanden verder en niet zwanger maar nu wel overtijd? Heb je nog niet eerder getest?? Zou ik eerst maar eens doen:)
Succes!

Welkom...
oh dat is best een tijd 8 dagen over tijd. Hopenlijk ben je na al die maanden toch zwanger..
Ik ga voor je duimen.

liefs!!!

Hal Ikkie,

Ik zou maar eens gaan testen als je dat nog niet hebt gedaan.....kan me haast niet voorstellen maar goed.... als je in ronde 10 zit en 8 dagen over tijd?? Dan moet het haast wel een zwangerschap zijn, heb je ook symptomen?

Ik heb af en toe hetzelfde hoor, zit zelf in ronde 15 voor ons eerste kindje en heb nou eenmaal de ene keer meer begrip en geduld als de andere keer, helemaal niet erg. Wij gaan trouwens de 'Malle molen' in van het ziekenhuis en hopen zo onze wens in vervulling te laten gaan. Spannend he? Gewoon lekker alles opschrijven en idd zoals Mascha zegt: er zijn genoeg dames die een luistrerend oor voor je hebben.
Ik in ieder geval wel! :)

Kom op! Succes! Liefs Lynn.

Nou dat zou toch mooi zijn als je je aanmeld op het forum zwanger worden, en het stiekem al bent. Duim voor je...
Wenser

Welkom!
Jeetje een ruim een week overlijd......... Lekker testen wie weet?
Heb je normaal een regelmatige cyclus?

Spannend!!!! Heel veel succes!

Welkom!

Spannend! Testen zou ik zeggen, 8 dagen overtijd! Heb je nog helemaal geen test gedaan? Dat vind ik knap van je! Ik had er al 10 gedaan haha.

Liefs

Lekker hier meekletsen.hoop voor je dat de test positief zal zijn.10 maanden is alweer een hele tijd

Terug
Bovenaan