:(

Lieve dames,

ik ben helemaal in shock..
ik ben waarschijnlijk weer zwanger..

dit was totaal ongepland, 2,5 week geleden heb ik met mijn vriend weer gemeenschap gehad maar het condoom is toen gescheurd ( sorry voor de details )
ik heb de volgende ochtend op advies van de ha een morning after pil genomen omdat ik een tweede zwangerschap lichamelijk niet aan zou kunnen op het moment.
mijn menstruatie kon wat eerder of wat later komen maximaal 7 dagen.. ik zit nu op de 10e dag en ben nog niet ongesteld.. wel heb ik menstruatie pijn en ben ik misselijk, dit is herkenbaar van mijn vorige zwangerschap.. maargoed.. ik weet nog niet zo goed hoe ik hiermee moet omgaan en of ik uberhaupt wel zwanger ben, we hebben besloten geen zwangerschaps test te halen omdat de vorige keer ook aangaf niet zwanger, terwijl ik dat wel was.. a.s. maandag ga ik dus naar de ha en wil ik het daar laten testen.
ik ben nog helemaal niet toe aan een tweede kindje, johnny is net 2 maanden en tja.. weet niet zo goed wat ik moet zeggen.. weet wel dat ik de hele dag al verdrietig ben en heel erg aan het stressen ben.. niet echt motiverend voor de menstruatie want hierdoor kan het ook weleens wegblijven.. ik ben verdrietig omdat ik me eigen echt stom voel en denk de hele tijd hoe kon in dit later gebeuren terwijl ik weet dat we wel gewoon een voorbehoedsmiddel hebben gebruikt en dan ook nog de TOPSAFE haha.. misschien is dit hier niet de juiste plek om dit bericht te plaatsen maar wil dit niet met iemand in mijn omgeving bespreken want weet zelf nog niet hoe en wat..
gelukkig is johnny super vrolijk en geniet ik ontzettend veel van hem waardoor ik toch me gedachten op iets anders kan zetten i.p.v. continu te stressen maarja..

sorry voor het lange bericht met overbodige informatie..

liefs.

Hey meis.

Schok een beetje toen ik het las.
Weet ook niet wat ik moet zeggen alleen maar dat ik voor je kan duimen dat Je niet zwanger bent.
Laat Je maandag weten hoe het bij de ha is geweest.

Liefs debora

haay,

Snap dat je zo stressed, best een schok.
Hoop echt voor je dat je niet zwanger bent. Laat het inderdaad maandag even weten.

En forum hier is een uitlaatklep hoor, snap dat je het hier plaatst!

Succes maandag!

Jeetje zeg!
Kan me voorstellen dat je in de stress zit.
Hoop heel erg boor je dat je niet zwanger bent.
Maar als je de morning after pil hebt gehad is de kans toch heel klein dat je alsnog zwanger bent? Of heb ik dit niet goed?
Door de stress kan je menstruatie idd langer wegblijven. Ik hoop dat dat dan ook de oorzaak is bij jou!
En voel je zelf echt niet stom, jullie kunnen er niets aan doen dat het condoom is gescheurd!

Veel sterkte meid, laat je even weten hoe het bij de ha was?

En tuurlijk kan en mag je ook deze berichten hier op het forum plaatsen!!

Liefs Danielle

Jeetje meid toch! Inderdaad logisch dat je gestresst bent..
Je hoeft echt geen sorry te zeggen, hier is het forum toch voor? Lief en leed delen!
Ik hoop echt voor je dat het vals alarm is!
Heel veel sterkte!

Liefs Kim

Hej meid!

Jeetje, dat is schrikken!! Weet niet zo goed wat ik erop moet zeggen. Als het mezelf zou overkomen was het meer als welkom. Maar ik heb nu natuurlijk makkelijk praten.

Kan je het alleen lichamelijk niet aan of spelen er nog meer factoren mee?
Kan me wel heel goed voorstellen dat het jullie compleet overrompelt...maar ik heb dan misschien de groningse nuchterheid. Alles heeft een reden en komt uiteindelijk vast wel weer goed. Kop ervoor meid! Het is misschien toch weer een nieuw leventje!

xxx

Hoi,

Erg schrikken zo.
Maar fijn dat je toch even je schrik van je af kunt schrijven hier.

Hoop dat je maandag te horen krijgt wat je graag zou willen horen. Heel veel sterkte!

Terug
Bovenaan