<p>Dag dames,</p><p>ondertussen ben ik bijna toe aan mijn 27 weken zwangerschap. Nu is het zo dat ik de laatste dagen regelmatig weer menstruatiekramp heb, ik geloof zelf dat ik afgelopen zaterdag al een kleine voorwee had (duurde misschien een halve minuut, maar was wel in een piek). De vroedvrouw gaf mij gisteren onder mijn voeten omdat ik zowel maandag als dinsdag al een piek in krampen heb gehad die met rusten niet onmiddellijk over gaat. Ze zei dat ik de volgende keer onmiddellijk moet bellen.</p><p>Je raadt het, sinds deze middag plots weer krampen (maar echt wel goed te doen hoor) in buik en rug, net als menstruatiekrampen. Daarbij ook wat last van mijn darmen, wat ik tot nu toe nog nooit heb gehad. </p><p>Mijn vraag is nu, zou ik hen opbellen of niet? Heb dit al enkele keren moeten doen de voorbije zwangerschap en toen ze keken bleek er altijd zo goed als niets aan de hand te zijn. Bandenpijn, kleine blaasontsteking, maar dat is het ook. Ik wil niet overkomen als een seut, vandaar. </p>