27 dec

Jippie..we hebben 27 december onze eerste echo.
Ik vind het super spannend!!
Wel een leuke dag,dan hebben we 6 jaar verkering,en dan weten we dus of we een cadeautje kunnen verwachten (als alles goed gaat natuurlijk!)
Weten jullie al wanneer je een echo krijgt?

Groetjes Mikkie.

Hallo

Ik heb gisteren de zwangerschapstest gedaan en die bleek positief te zijn!!! Het wordt - als alles goed gaat - ons eerste kind en dat is wel spannend. Vandaag afspraken gemaakt met de verloskundigenpraktijk en voor de echo. De eerste echo is gepland op 31 december   dus hopelijk een mooi begin van 2008.

Mor74

Hallo,

Ik heb vandaag de verloskundige gebeld. Door feestdagen en druktes heb ik mijn echo op 8 januari. Ik ben dan ongeveer 10.5 weken, wordt weer spannend! En de eerste afspraak bij de vk hebben we op 31 december.

Groetjes,
Leeuwtje

Hoi

Wij krijgen donderdag onze eerste echo, dit is omdat ik in sept een bbz heb gehad en ze willen heel vroeg opsporen of het goed zit of niet. Alleen ben ik bang dat ze niks kunnen zien. Want volgens mijn laatste nod ben ik nu 6 weken zwanger en ja dan zouden ze iets kunnen zien. Maar ik heb een late eisprong gehad en dan ben ik nog maar 5 weken zwanger en ja dan is er niks te zien. Dus het word nog spannend allemaal.

Liefs Sharine

Wat krijgen jullie allemaal snel al een echo!

Hier doen ze dan pas rond 12 weken. Ik heb net gebeld en we hebben nu voor 25 januari een afspraak staan. Dat is nog zoooo lang!

En 22 januari mag ik terug naar de verloskundige en dan hopelijk het hartje horen!

Hoi Mikkie,

Wat spannend! Ik ga a.s. vrijdag bellen naar het LUMC ziekenhuis om een afspraak te maken voor de eerste echo. Dan zal ik laten weten, wanneer ik hem krijg. Ik denk zelf ook rond de datum van jou.

Groetjes, Kitty

Ik heb een echo gehad met 5 week , maar was verder weinig te zien. Ik heb nu weer een echo op 18 December dan ben ik 7,5 week. Om te kijken of ik 1 baby krijg of een meerling.
Dat ik zo vaak een echo heb komt omdat ik bij een gynaecoloog in het ziekenhuis loop i.v.m. pco syndroom (zie onderwerp nieuw met bijz verhaal van mij).
Maar als je via de gewoone weg zwanger ben t geworden en je hebt geen bijzonderheden dan krijg je vaak een echo pas bij 10 t/m 12 week.

Gr .Charlotte

Terug
Bovenaan