27 jaar met kinderwens, 1e ronde

A

Anoniem

Guest
Hoi allemaal,

Ik ben Sandra en heb al een tijdje een kinderwens.
Mijn vriend en ik hebben maandag besloten om er voor te gaan.
Vandaag mijn laatste pil geslikt en al een paar weken bezig met foliumzuur.
We vinden het allebei heel erg spannend en kunnen eigenlijk nergens anders meer over praten. Moet nu eerst maandag ongi worden en als het goed is heb ik de 30ste mijn ei.
Iedereen hoopt natuurlijk dat het gelijk de eerste keer raak is, maar we moeten ook reeël blijven.
Ik hoop hier veel te kunnen kletsen.

Wie is er nog meer voor de eerste ronde???

Gr Sandra

Hoi Sandra,

Welkom op het forum! Ik ben niet in de eerste ronde maar in de vijfde maar wel voor mijn eerste kindje. Ik hoop voor je dat je snel zwanger bent.

Liefs evelien

Hallo Sandra,

Welkom op dit forum! Ik ben ook 27, maar zit nu al in de 9e ronde voor ons 1e kindje. Ik heb maandag mijn NOD, dus ik hoop dat het bij 9 rondes blijft! Ik hoop dat het snel raak is bij jullie en wens je veel succes!

Liefs Yvonne

Hoi Sandra,

Ik zit zet als jij in de 1e ronde 1e kindje. Ik ben 24 jaar. 22 juni laatste pil geslikt en rond 24 juli NOD.
Het is zeker spannend allemaal, heb al gemerkt dat mijn lijf erg vreemd doet, ontpillen ?? gelijk raak ?? we zullen het zien, Tja als we eenmaal de stap hebben gezet zwanger te willen worden, dan willen we natuurlijk dat het zo snel mogenlijk gebeurd en dan duurt elke maand te lang. haha .

we zitten met een groepje 1e ronde 1e kindje te kletsen ", die staat hier ergeens bij.
Doe gezellig mee.

Tot klets.

Groetjes Bambi

Hoi Sandra

IK zit ook in mn eerste ronde voor mijn eerste kindje. Ik heb op 15 juni mijn laatste pil genomen en als het goed is heb ik mijn NOD rond 18 juli. Best vreemd hoor als je gestopt ben, je krijgt allemaal van die vage klachten die je, ook zit je in de eerste ronde, toch aan het twijfelen brengen. Maar ja, het zal wel gewoon ontpillen zijn. Leuk dat je erbij bent gekomen en tot horens

liefs happy

Terug
Bovenaan