27 juli uitgerekend

hoi allemaal ik ben kim en ik ben hier nieuw en ik ben nu 8 weken en 3 dagen zwanger van mijn eerste kindje.
ik vind het zo spannend ik wou dat de feestdagen voorbij vlogen en dat snel 13 januari is dan ben ik 12 weken en kan niet wachten om het te gaan vertellen.
ben vast niet alleen maar ben zo bang dat het misschien fout zou gaan en je moet positief blijven maar is soms wel lastig ik ben erg ziek geweest en deze zwangerschap maakt me zo gelukkig en hoef even niet meer aan de pijn te denken denk alleen maar aan het voor het eerste keer het hartje horen en kan niet wachten tot het geboren wordt.
fijne feestdagen allemaal en een goede zwangerschap

welkom Kim,
en van harte met jullie zwangerschap!!! voor je het weet is het 13 januari hoor ;) is zooo voorbij!
ben nu zelf alweer bijna 12 week en begin juli uitgerekend, hoor donderdag wanneer ik nu precies ben uitgerekend!
geniet lekker van je zwangerschap

Gefeliciteerd! Ik dacht eerst ook dat er geen einde aan de eerste 12 weken zou komen, maar poef, morgen alweer 13. De tijd is toch sneller gegaan dan ik dacht! Succes met het wachten en die onzekerheid, volgens mij hebben we die allemaal wel gehad. Probeer lekker ervan te genieten!

Terug
Bovenaan