27 september komt mijn tweede mannetje

A

Anoniem

Guest
Hoi allemaal,

Ben er deze week achter gekomen dat ik voor een tweede keer moet bevallen via een keizersnede die 27 september gaat plaatsvinden. Mijn zwangerschapsdiabetes was moeilijk onder controle te houden en nu blijkt dat mijn baby een geboorte gewicht van rond de 10 pond zal hebben. Een natuurlijke bevalling van zo,n grote baby  brengt risico,s mee voor de baby en voor het litteken in mijn baarmoeder dus het advies was keizersnede. Ja dan ga ik natuurlijk niet tegen dat advies in maar ergens vind ik het wel jammer. Het belangrijkste is natuurlijk dat hij veilig ter wereld komt en heb me er dus bij neergelegd. Ben al een beetje zenuwachtig en erg benieuwd naar ons kindje.

Groetjes Sandra

Kan me voorstellen dat het even een domper was maar het is gewoon beter voor jou en je kindje en dat is het belangrijkste natuurlijk. Spannend dat je nu weet wanneer je je kleintje in je armen mag sluiten!

Syl

Ik begrijp dat je anders gehoopt had... Maar idd, alles voor de gezondheid van je kindje en jou zelf!

Meid, nog een paar dagen en dan heb je weer een wonder in je armen!!!

Heel veel succes met deze laatste loodjes!!

Liefs, Marielle

Hallo Sandra

Dat wordt een spannende week volgende week. Het is misschien niet dat wat je had verwacht maar ze hebben alleen het beste met je kindje en jouw voor. Veel succes en we denken aan je.

gr angelique

Oh, wat spannend zeg. Lijkt me wel heel bijzonder als je al weet wanneer je kindje geboren wordt. Het is natuurlijk minder leuk dat het allemaal "moet" op deze manier, maar je weet in ieder geval dat je in goede handen bent.

Nog even een paar dagen volhouden!

Groetjes Empe

Jeetje, dus je weet gewoon al precies wanneer je je kindje krijgt. Dat moet
volgens mij best wel maf zijn. Sterkte de komende week met wachten.

Groetjes Rinske 38,5 weken

Wuaw dat is al snel en spannend. Dat is iets om naar uit te kijken.

Monique

Hoi Sandra,

Lijkt me erg raar om van tevoren te weten wanneer je kindje geboren gaat worden. Spannend zeg! Heel veel succes de komende week en donderdag hou jij je kindje in je armen! Super!
Wanneer zou je eigenlijk uitgerekend zijn?

Groetjes, Petra

Terug
Bovenaan