27 weken en griep??

Wie kan mij helpen.
Ik ben 27 weken zwanger en sinds 4 dagen last van heftige griepverschijnselen, maar het zet niet door.
Gelukkig heb ik geen koorts, maar ik maak me natuurlijk toch zorgen.
Ik heb vorige maand staaltabletten gekregen en afgelopen dinsdag daarmee gestopt, omdat ze op waren. De VK wilde eerst mijn HB nog eens testen, voordat ik evt nieuwe zou krijgen.
Maar de dag daarna begonnen de griepverschijnselen en was ik ineens weer verschrikkelijk moe!! Niet normaal gewoon.
Terwijl het juist wat beter leek te gaan.

Nu is mijn vraag of 1: het stoppen met staaltabletten voor deze symptomen kan zorgen?

En 2: Is het schadelijk voor de baby als je griep hebt??

Wie kan me helpen???

Liefs Knibbel
 
Ga idd morgen even de VK bellen.
Liever een keer te veel bellen...

Zwangrschapsvitamine slik ik niet meer.
Heb heel de zwangerschap al last van vermoeidheid, ook toen ik die vitamine slikte.
Met de staaltabletten dacht ik écht dat het de goede kant op ging.

Bedankt voor jullie reactie!

Liefs
 
Vermoeidheid van een te laag Hb gaat niet van de een op de andere dag. Misschien heb je gewoon een flinke verkoudheid of echt griep. Ik dacht niet dat griep gevaarlijk is voor de baby, hoge koorts eventueel wel.
Beterschap!
 
Ik ben nu 24 weken zwanger en dit is de 2de keer dat ik enorm verkouden ben. Voorheen was ik niet ziek te krijgen ;-) , mijn weerstand is nu echt heel slecht tijdens de zwangerschap.
Verkoudheid (griep) kan geen kwaad, bij koorts kan je paracetamol slikken zodat je temp. daald. Verder ben ik nu thuis, lekker uitzieken en meestal met 2 á 3 dagen is het wel weer beter. Vooral veel lijven drinken. En wat betreft de staaltabletten daar heb ik geen ervaring mee.
 
Terug
Bovenaan