27 weken zwanger en naar en hard gevallen. Herkenbaar???

Goedemorgen,

Afgelopen vrijdag ben ik met zwangere buik en al in een opstaand luik van een kruipruimte gevallen. Ik ben direct onderzocht in het ziekenhuis (ctg, echo en bloedonderzoek) en in principe doet de baby het goed alleen vind ik het toch eng allemaal. Ik ben bang dat er achteraf wellicht toch nog een complicatie op treedt. Wie heeft hier ervaring mee?

gr.Ing

Jeetje Inge,

Wat zal dat schrikken zijn geweest. Ik heb er zelf geen ervaring mee maar wil je wel even zeggen dat ik hoop dat je je snel weer beter voelt. Voel je de baby wel gewoon. Ik ben toen ik zwanger was van Maaike (een week of 12 denk ik) een keer uitgegleden buiten en ook op mijn buik gevallen. Ik ben toen ook erg geschrokken en meteen doorgereden naar de huisarts. Gelukkig was ik toen nog niet zover en heeft Maaike er waarschijnlijk niets van gevoeld. Ik hoop voor jou dat het allemaal erg mee valt.

Kan je anders niet een keer extra naar je verloskundige gaan, misschien voel je je dan wat zekerder over hoe het gaat

Groetjes en heel veel sterkte
Inge

Hai,

Ja ik voel de beeb wel goed bewegen hoor! Gelukkig wel! Ik ben meer bang voor een klein scheurtje in de placenta oid wat alsnog voor een complicatie leid.... Gewoon eng dus. Ik heb me voor de zekerheid ziek gemeld vandaag. Mijn dochter is gewoon naar de oppas en ik heb even een dag voor mezelf om mijn lijf rust te gunnen.

gr.Ing

Hoi Inge,

Wat ontzettend schrikken zeg. Echt heel vervelend. Gelukkig is alles wel goed met jou en de baby. Ik heb hier eigenlijk ook geen ervaring mee, het enige dat ik weet is dat een baby die nog in de buik zit best veel kan hebben. Neem je rust en vraag het anders inderdaad even bij de verloskundige. Sterkte meid en ik hoop dat je zelf ook niet al teveel pijn hebt

groetjes Linda

Dat is schrikken!
Gelukkig voel je de kleine idd!