????????????

A

Anoniem

Guest
Vanmorgen een testje gedaan met Kruidvat eigen merk (2voor5).
Had er nog maar eentje liggen.
Uitslag: dikke, donkere CONTROLEstreep en daarnaast zie ik wel duidelijk de teststreep, maar die is wel wit. Er loopt rechts daarvan wel een heel licht roze streepje, maar is volgens mij niet van de teststreep.

Iemand ervaring? Ik zie dus zegmaar de contouren van de teststreep wel, maar de binnenkant ervan is wit. Heb dit nog nooit gezien bij deze test.... :S

Ik ken deze test niet maar ik heb wel goeie ervaring met de kruidvat test die iets duurder is die van twee voor rond de acht euro ofzo! Deze geeft gewoon duidelijk een kruis aan als je zwanger bent! Succes en hopelijk ben je zwanger!

Dankje!
Maar ik denk toch dat het niet zo is.
Ik heb de test net even uit elkaar gehaald om het beter te kunnen zien.

De teststreep blijft echt duidelijk wit. Denk dat er omheen gewoon indroogstreepjes zitten.
Anders had de teststreep wel verkleurd, hij reageert duidelijk niet op hCG.

Zal eventueel tijdens de vakantie nog een test doen, maar ga ervan uit dat het niet zo is en moet gewoon weer wachten tot ik eindelijk ongesteld wordt.....grrrr #onregelmatige menstruatie!

Hoi Guler7,
Moeilijk moeilijk, ik zou over een weekje nog een keer proberen. En geniet lekker van je vakantie

dankje!
Ik heb me ook aangemeld voor die nieuwsemail van deze site, dus ontvang hopelijk morgen de Predictor test, haha!
Kan die mooi mee op vakantie ;)

Hoi Guler7,
Ik wou dat een van ons ten minste zwanger zou zijn.... Ik ben ook niet ongesteld geworden, ik ga er dan vanuit dat ik zwanger moet zijn, dat gaat tegenvallen als de test zaterdag negatief is...
Groetjes,
Elise

Ja, Elise, ik baal ook echt van de negatieve test...zie echt een duidelijke streep, maar is aan de rechterkant van de teststreep en zie dat die streep zelf spierwit is.

Onzekerheid alom, eheh.

Je kunt je het beste erop instellen dat het niet zo is. Dan is de klap minder hard....

Succes!!

Hoi Guler,

Ik wil niet vervelend doen hoor, maar ik heb dit een paar maanden geleden eens gehad. Helemaal enthousiast maar het bleek inderdaad een indroogstreepje. Hoop voor jou dat het anders is! Succes ermee!

Terug
Bovenaan