..

A

Anoniem

Guest
Hey dames,

Een negatieve test hier... Jammer. Waarom word ik dan niet ongesteld... Grrrrr..

:( wat onwijs frustrerend....

Ik wil je niet nog onzekerder maken en valse hoop geven, maar een vriendin van mij heeft nooit posi getest, maar heeft nu wel drie kids...

En als het niet zo is.... heb je al eens teunisbloem olie geprobeerd? dat kan helpen bij een onregelmatige cyclus...

In iedergeval: veel sterkte en een dikke knuffel van mij!

Ja vind het niet meer leuk, denk dat ik nooit weer test,is toch nooit positief :(. Hoe kwam die vriendin er dan achter dat ze zwanger was?
Nee, ik ga nu zeker teunisbloemolie halen.

Nee he! Wat ontzettend balen zeg!

Ik weet even niet hoelang je cyclus nu al is en hoelang je gestopt bent met de pil maar dat kan ermee te maken hebben. Ik heb 7maanden een ontregelde cyclus gehad........

Ik hoop natuurlijk dat je niet ongi wordt en dat je alsnog positief test!

Snap je gevoel helemaal... Elke keer de hoop en dan toch een nega test :( niet cool!

Die vriendin van mij had bij de eerste zelf steeds het gevoel dat ze zwanger was, maar testen waren negatief en haar arts geloofde haar niet. Uiteindelijk kwamen ze er met 20 weken geloof ik achter dmv een echo. Bij de tweede had ze het zelf ook niet door tot aan de 20 weken meen ik. Weet niet zeker hoe ze er toen achter kwamen...
Bij de derde kwam ze er achter doordat ze een echo maakten omdat ze dachten dat ze een tumor had. Daarna heeft ze zelfs nog een vroeggeboorte gehad waarbij het kindje is overleden terwijl ze toen ook niet wist dat ze zwanger was...
Geef toe, is een raar verhaal en ze zou heel goed binnen de verhalen van "I didn't know I was pregnant" passen... Maar het geeft wel aan dat de testen niet altijd 100% betrouwbaar zijn...

Maar mocht jij wel tot de 'normale vrouwen' behoren dan is die teunisbloem wel een aanrader om je cycli weer ok te krijgen. Heb ik zelf ook gebruikt na het verwijderen van mijn spiraal en het resultaat lijkt goed te zijn ;-)

Heel veel sterkte ermee!!!!

Volgens mij 41 dagen nu. Heb sinds mei een regelmatige cyclus van 32 dagen. Dus nog niet heel lang. December 2011 ben ik gestopt met de pil. De laatste keer was ik wel veel langer ongesteld, 1.5 week bijna. Misschien is dat een reden waarom de menstruatie nu later komt?

Oh bah, wat een naar verhaal van je vriendin..
En bedankt voor de tip van de teunisbloem olie.

Ik hoop dat het ooit komt bij ons. Soms voel ik mij niet 'vruchtbaar', omdat ik me nooit zo voel. Voel mij altijd hetzelfde.

Balen! Ik had er echt een goed gevoel over!!

Nou maar hopen dat het snel doorbreekt en je verder kunt...

Liefs Daisy

Terug
Bovenaan