#%^*$%*#^~|*>

Wat ging het vandaag kut in het ziekenhuis! Er zijn maar twee follikels doorgegroeid! Dat terwijl mijn hormoonprofiel laat zien dat het er makkelijk meer hadden kunnen zijn. Volgens de arts komt het toch door de pil van de vorige cyclus.
Dinsdag weer terug, maar waarschijnlijk wordt het dus gewoon een iui ipv een ivf, als er dinsdag niet nog meer gaan groeien. De kans dat je een goede eicel krijgt bij een punctie is per follikel 80 % en de kans dat deze bevrucht wordt is 50%. dan moet de kwaliteit ook nog eens voldoende zijn om te kunnen terugplaatsen. Al met al vinden wij die kans te klein om er een ivf poging aan te verspillen.

Wt een kutdag.... Onze eigen keuze om dan waarschijnlijk toch iui te doen, maar we een gedwongen keuze. Tenminste zo voelt het.
Zit er evenhelemaal doorheen, ben er helemaal klaar mee. Kan er dan nooit eens iets goed gaan? Alles lijkt ons het afgelopen jaar tegen te zitten. Ivf komt maar niet van de grond om verschillende redenen, baan kwijt, pffff... Wanneer komt de positiviteit weer terug in ons leven?

Lieve Daisy,

Wat een K*T bericht! Leef met je mee, voor zover het mogelijk is.

Wat een teleurstelling op de eerdere teleurstellingen. Dat terwijl je je er zo op voor had bereid en zo op zitten hopen.
Dat eigenlijk de doctoren dan zo'n pil voorschrijven en dus neit duidelijk weten welk effect het heeft op het lichaam. Dat dit dan zo MIS kan gaan.

Goed, dat jullie al zo snel een besluit hebben genomen qua overstap voor IUI. Maar ja, het is de 2de keuze.

Sterkte vandaag en de komende tijd.
Neem even de rust voor zover dat mogelijk is.

liefs,

Ja, het is echt kut gewoon... Vooral omdat we elke keer denken dat we gaan beginnen en zelfs nu we begonnen zijn, gaat het nog niet door.

Dinsdag moeten we de echte beslissing nemen iui of ivf. Zelf hebben we echt zoiets van liever een volwaardige iui dan een minimale, halfslachtige ivf, waarvan je misschien het gevoel van 'weggegooide poging' krijgt.

Maar omdat ik nu zoveel hormonen heb gespoten, moeten we weer een maand wachten voor we de volgende ivf poging met hormonen kunnen ondergaan. Om mijn lichaam rust te gunnen. Weer een maand verder, terwijl we in de eerste instantie in april al onze eerste ivf zouden krijgen...
Dan zal ik de volgende keer wel weer een cyste hebben ofzo. Het wordt steeds moeilijker voor ons om positief te blijven, maar we doen ons best!

Liefs Daisy

Lieve lieve Daisy,

Het zit jullie echt verschrikkelijk tegen, zeg! Hoop iedere keer een positief bericht te lezen, maar op 't moment is het zwaar k*t. Ontzettend knap en goed dat jullie toch positief (proberen te) blijven!!
Ik heb in onze zware periode veel baat gehad bij acupunctuur, even rust en een luisterend oor. Misschien iets voor jou? Begrijp zo goed wat je doormaakt, vanaf hier een dikke ondersteunende virtuele knuffel. Ik blijf je volgen en aan je denken. Kom op, meis!!

Veel liefs Anna

O Daisy, ik hoop zo dat de IUI toch maar mag aanslaan met minimaal 1 groot ei! Dan zeg je achteraf: het had zo moeten zijn. Meis ik ga weer voor je duimen.
Wenser

Terug
Bovenaan